Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): SIEDLCE Posiadane auto: MB Sprinter 416CDI 2006
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 26 Sty 2015, 19:38
Temat postu:
bierze olej. tulejowanie cylindrów?
Witam wszystkich. Mam problem ze swoim sprinterem 416cdi z 2005 roku. Mianowicie przy przebiegu 414000km a jest w 100% oryginalny wypaliła się dziura na 3 tłoku. Auto zwiozłem do domu ponieważ jest to laweta i gania tylko PL-DE. Mechanik wymienił wszystkie tłoki z pierścieniami(mahle) panewki na wale uszczelniacze rozrząd ale bez pompy oleju. Głowica splanowana itp. Czyli najlepiej jak by sie mogło wydawać. Cylindrów nie ruszał stwierdził że są ok. Po odpaleniu silnika nie kołysało później już tak. Przejechałem od remontu 15 tyś km, i strasznie bierze olej. Na 15 tkm wziął 5 litrów. Podczas pracy silnika przy temp cieczy ok. 60 stopni ma dziwny metaliczny dżwięk po rozgrzaniu ginie. Co mam z tym zakapiorem zrobić??? Tulejowanie cylindrów? Sam już nie wiem. Z góry dziękuje za zainteresowanie. Pozdrawiam Marcin
Re: ( Mercedes Sprinter ) bierze olej. tulejowanie cylindrów?
Sprawdzałeś ciśnienie sprężania? _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Re: ( Mercedes Sprinter ) bierze olej. tulejowanie cylindrów?
Przy 414000 km cylindry wykazują owalizację i baryłkowatość . Jak można było zakładać nowe tłoki z pierścieniami do starych cylindrów. Może nie została zachowana grupa selekcyjna tłoka i silnik posypał się. _________________
śmierć jeździ szybko, jedź szybciej to Cię nie dogoni
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): SIEDLCE Posiadane auto: MB Sprinter 416CDI 2006
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 27 Sty 2015, 19:13
Temat postu:
Re: ( Mercedes Sprinter ) bierze olej. tulejowanie cylindrów?
Turbina ok sprawdzałem. Ale sprężania już nie.
mustang1 napisał:
Przy 414000 km cylindry wykazują owalizację i baryłkowatość . Jak można było zakładać nowe tłoki z pierścieniami do starych cylindrów. Może nie została zachowana grupa selekcyjna tłoka i silnik posypał się.
No nie wiem jak można było... najeyraźniej mechanik jest nie ogarniety w sumie pare takivh cdi składał to powinien wiedzieć. Grupa selekcyjna tzn???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.