Dołączył: 25 Maj 2012 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Opolskie Posiadane auto: Mercedes B 200 cdi
Piwa: 0/2
Wysłany: Sob 04 Lip 2015, 09:10
Temat postu:
Dziwne piszczenie paska ?
Witam!Po około roku po wymianie rolek i paska- zaczął mi piszczeć,więc wymieniłem go trzy miesiące temu na nowy marki Contynental (zrobiłem na nim może 5000km)i zaczął piszczeć.Dźwięk podobny jest do tarcia jakiegoś elementu.Piszczy zawsze gdy odpalam auto rano po długim postoju i cichnie po przejechaniu ok.1 km.Późniejszy jazda i postoje nawet trzygodzinne nie powodują piszczenia i to jest dziwne.Znajomy zasugerował mi,że może mam padający akumulator i po bardzo długim postoju-po odpaleniu auta na jakiś czas bardzo obciążany jest alternator?Mechanik zaproponował mi tylko wymianę paska? , który ma tylko trzy miesiące.
Dołączył: 05 Lip 2015 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: W124 E500 M113 manual
Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 05 Lip 2015, 13:52
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa B ) Dziwne piszczenie paska ?
Sprawdź czy masz sprzęgło na alternatorze, jeśli jest to może być jego wina. Po ostygnięciu auta, lekko się blokuje i może popiskiwać pasek. Zweryfikowałbym również napinacz. _________________ Dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych, wystarczy chcieć aby móc.
Re: ( Mercedes klasa B ) Dziwne piszczenie paska ?
Wg mnie paski Conti tak chyba mają. Miałem tej marki i często popiskiwał, zwłaszcza jak wjechało się w kałużę. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Re: ( Mercedes klasa B ) Dziwne piszczenie paska ?
Kolego, na paskach w w245 zęby zjadłem.
Przyczyną popiskiwania, zużywania paska ect. jest błąd konstrukcyjny.
Okazuje się że ten pasek jest za długi, na co dowodzi filmik instruktażowy który jest w stardiagnozie.
Pokazuje on że serwis podkłada metalowe blaszki - coś w stylu podkładki pod obudowę zespołu napinacza.
Efektem ma być zmiana naprężenia ramienia napinacza paska.
Ja tam się nie bawiłem i zamówiłem sobie pasek od kijanki który był ok 3 cm krótszy.
Ogólnie to walczyłem z tym badziewiem kilka lat kupiłem 3 zespoły napinacza w hu pasków i tak lipa.
Od 2 lat mam pasek od kijanki który jest japoński i problemu ni ma.
Ps pasek ten bardzo ciężko się zakłada (bardzo bardzo), ale warto.
Ciekawe jest to, że nie da się kupić paska np. o centymetr krótszego, od razu jest ten od kia i tak ciężko to ustrojstwo znaleźć.
Polecam ten zabieg.
Co do tego filmiku to przez czysty przypadek go znalazłem, i te szwaby do tego demontowali motur hahah.
Mechanikowi starczyła godzina bez opuszczania silnika. (musiało być 2 )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa B ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.