caly czas 10W40 leję i to GM Opel (najtańszy), wymieniam co 15.000km
auta biorą około litra na dolewkę od wymiany do wymiany.
I tak już zrobiły 300-400 tys kazdy za mojej kadencji.
I nikt mi nie powie, że to zły olej - po prostu trzeba go wymieniać, a nie kisić 30.000 w aucie.
Lepiej tanszy olej czesciej wymieniac niz jakies gowno long life wozic w aucie
Palą na rys. W jednym ostatnio sciagałem głowice bo lał wtrysk i wypłukał gniazdo zaworowe...
Silnik w środku czysty jak łza, mechanicy nie mogli sie nadziwic.
312D = 2.9TD power.
Lej smialo polsyntetyk, wymieniaj regularnie.
Ja olej sam zmieniam, wieczorem auto zjedzie z trasy, odkrecam spust wyciagam filtr oleju, olej kapie aż do rana.
Naleje swieżego oleju i przez 2000km pierwsze olej jest czysty cały czas (ten nowy) i dopiero potem czernieje.
Niemożliwe normalnie
Wszelkie serwisy gdzie na szybko zmienia się olej są DO BANI.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.