Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 38 Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 02 Lis 2015, 20:32
Temat postu:
Popychacze zaworow vito 2.3D
Panowie robie uszczelkę pod głowicą w vito 2.3d 108 i mam pytanie po wyjęciu szklanek ten ''tłoczki'' co sa w szklankach powininy pracować lekko??? bo u mnie 4 pracuja pod naciskiem palca a reszty nie dało sie go ruszyć...
Witam.
Naprawdę robisz uszczelki pod głowicę?, co za niespodzianka .
Cytat:
po wyjęciu szklanek ten ''tłoczki'' co sa w szklankach powininy pracować lekko??? bo u mnie 4 pracuja pod naciskiem
Po wyjęciu powinny być sztywne, czyli 4 szt do wymiany, reszta należy wyjąć środek ze szklanek w celu wyczyszczenia resztki starego oleju, w innym przypadku będzie nieregularna praca zaworów. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Czekaj bo nie kumam ,Te szklanki co w nich mogę wciskać tłoczki są do wymiany ,czy te co sa sztywne? ,jak je moge wyczyścić ,jak sie je demontuje ?
Dzieki za wskazówki .
Te szklanki co w nich mogę wciskać tłoczki są do wymiany
Tak te 4 szt, ponieważ od początku nie były sztywne co źle wpływało na pracę zaworów, dlatego należy wymienić na nowe.
Jak zdemontować środek kompensator w szklance zaworowej, ja zazwyczaj używam kombinerki żeby ściągnąć kompensatora niż poda na tym linku: https://www.youtube.com/watch?v=_5PEhZo2eh8. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Dziękuję za naprowadzenie znalazłem w necie film pokazujący jak czyścic szklanki ,czy mogę zrobić jak autor filmu
https://www.youtube.com/watch?v=5G1KRUMNw4w
może by pomogło bo chyba ta kuleczka na zaworze zwrotnym nie trzyma ciśnienia
Mam nadzieję że nie będziesz naprawiał szklanki zaworowej, ponieważ nie będzie wiadomo jak długo pochodzi, a więc warto nowe. Jeśli chodzi o zalewanie nowym olej, to należy przygotować naczynie aby wszystkie szklanki weszły a potem zalać olejem i niech tak poleży z godz.
Jak już wszystko ogarniesz, to po odpaleniu silnika nie dodawaj gazu, pozwól silnikowi popracować na wolnych obrotach aż wszystko się ustabilizuje. Pozdrawiam _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Z tego filmiku co podeslales jak czyscic , widac ze po nacisnieciu tloczka palcem on pracuje - moje tez tak maja (te co sie ruszaja ) to jak to wrescie z nimi jest .po czyszczenoiu maja sie ruszac tloczki ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Vito ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.