Dołączył: 27 Maj 2016 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Rotterdam Posiadane auto: Mercedes W125 250D 95`
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 27 Maj 2016, 18:28
Temat postu:
Klimatyzacja W124 250D 95` manualna OM 605.911
Witam serdecznie!
Jutro kolejny raz jade walczyc z układem klimatyzacji. Do dzisiejszego dnia wymieniłem juz:
chłodnice, zawór rozprężny klimatyzacji, filtr kabinowy i osuszacz, zawory obsługowe, kompresor po regeneracji rok temu.
Co sie dzieje?
Mianowicie nie moge zlokalizować wycieku, po nabiciu azotem 20 barow cisnienie spada (gdzies jest nieszczelnosc) ale po chwili jak nabije jeszcze raz 20 barow w drodze sprawdzenia nic nie ucieka trzyma, jakby jakis zawór sie zamknął. Po czym klimatyzacja trzyma mi w zaleznosci od tygodnia do 3 miesiecy nawet. Najwiekszy ubytek zauwazylem jak jade z Holandii do Polski (poniewaz mieszkam w Rotterdamie na stałe) 1300 km predkosc ok 130-140 km/h, przyjezdzam pod dom klima dziala do samego konca nad ranem juz jest pusto (jak jezdze tylko po miescie zadnych dlugich tras klima trzyma do 3 miesiecy). Mam latarke UV oczywiscie na bieżąco sprawdzam caly uklad nie widze zadnego wycieku. Sciagalem równiez zegary zeby dostac sie do czarnej skrzynki przy parwoniku i zobaczyc w jakim stanie sa tam rurki i czy moze tam nie ma zadnego wycieku tez sucho.
Teorie przychodza mi rózne do głowy:
- kompresor: moze ucieka na walku jak dostanie duzego cisnienia ponoc wtedy nie widac wycieku
- duze cisnienie wentylator ma III biegi moze dwa pierwsze nie dzialaja uklad dostaje 25 barow i ucieka
Czy miał ktos moze podobne problemy?
Chciałem rowniez dodac ze na klimatyzacji zwłaszcza w korku w gorące dni temperatura troche mi skacze powyzej 90 czy to normlane? wisco było równiez wymieniane na nowe, wenteletory klimatyzacji tez sie zalanczaja.
Dołączył: 07 Sie 2016 Posty: 442 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zachodniopomorskie Posiadane auto: BMWE39M57
Piwa: 17/3
Wysłany: Czw 22 Wrz 2016, 22:59
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) Klimatyzacja W124 250D 95` manualna OM 605.911
Nic nie wspominasz o barwniku,więc jak sprawdzasz ewentualny wyciek?Jeżeli jednak masz dodany barwnik to przeczyść przewody gumowe na/przy zaciskach.Fakt,jeżeli jest tam wyciek nie widać często barwnika,jedynie ciemne przebarwienia przewodu. _________________ Piwa nie pije...Robię wyjątek dla Portera
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.