Witam.Mam problem ze sprinterem silnik 2,9 td z 98roku , posiadam go od 8 lat. przebieg trochę ponad 400 tys.km zaczął palić olej ale tak strasznie 1l na 50 km. Po kilku diagnozach każdy mechanik to samo turbina.Turbina zostala zregenerowana ale tylko uszczelnienia wirnik był ok.Zamontowalem turbine i jest to samo strasznie kopci i bierze olej . Zauważyłem że leci dym z pod korka oleju jak się go odkreci, wiec silnik ma przedmuchy, dodam że nie zauważyłem by stracił na mocy.Pytam was czy remontowac ten motor czy kupic inny. _________________ prawdziwi twardziele nie jedzą miodu prawdziwi twardziele jedzą przczoły
No pewnie leje olej odmą, turbina go wciąga i dlatego zalecili regenerację, może to pierścienie. Wymienić silnik? Może na nowy? było by to dobre rozwiązanie. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Odmom nie leje, zaslepilem dojście odmy przy turbinie a wężyk umieściłem w butelce i po jeździe w butelce pusto.Jak by to były tylko pierscienie to nie takie duże koszty chyba? _________________ prawdziwi twardziele nie jedzą miodu prawdziwi twardziele jedzą przczoły
To zależy co to znaczy nie są duże, dla niektórych 3 tysiące to dużo, a dla innych 10 to pikuś. Wymiana pierścieni to już poważny remont silnika koszty rzędu 4 może 6 tysięcy, trzeba by policzyć. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
W poniedziałek zdejmuje czapkę to będzie więcej wiadomo co się stało.Dopiero wtedy po przeliczeniu kosztów będzie wiadomo czy remontowac czy szukac uzywki _________________ prawdziwi twardziele nie jedzą miodu prawdziwi twardziele jedzą przczoły
Każdy silnik jest zrobiony tak samo, i każdy jeździ na tym samym paliwie i oleju..... to gdzie jest różnica? KIEROWCA i to co załaduje na auto. Masa pojazdu + ciężka noga = bardzo mały przebieg. Wiadomo nie od dzisiaj że każdy polak to rajdowiec i musi sobie pomieszać manualem żeby poczuć to połączenie z pojazdem. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Zapomnialem dodać że naprawiony.Wypalił uszczelke pod glowica i lał olej na pierwszy tłok z tąd te chmury dymu _________________ prawdziwi twardziele nie jedzą miodu prawdziwi twardziele jedzą przczoły
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.