nie przelewa paliwa z jednej komory paliwowej do drugiej
Witam was. Na wskazniku pokazuje mi ze mam jeszcze pol baku paliwa a auto gasnie. Brak paliwa. Tankuje do pełna i wchodzi do baku około 30 litrow weszlem pod auto i stwierdzilem ze część baku,, komora od strony kierowcy jest pusta,, przestał przelewac paliwa do drugiej komory. Czy ktos z was juz słyszał o tym problemie ,? Z gory dziekuje za kazda odpowiedz
Re: ( Mercedes klasa CLK ) nie przelewa paliwa z jednej komory paliwowej do drugiej
Przewody paliwowe sprawdzilen pod cisnieniem z zegarem, wszystkie szczelne, wymienilem kompletny zbiornik paliwa i lipa ( i dalej nie przelewa. Ktos mi z mechanikow powiedział ze moze skrzynka z bezpiecznikami padła, czy jest to mozliwe? Co ma skrzynka bezpiecznikow do przelewu paliwa?
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Czw 25 Maj 2017, 20:54
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa CLK ) nie przelewa paliwa z jednej komory paliwowej do drugiej
cristoff1980r napisał:
Przewody paliwowe sprawdzilen pod cisnieniem z zegarem, wszystkie szczelne, wymienilem kompletny zbiornik paliwa i lipa
Może słabo poczytałeś? Bo przesłanie jest jasne:albo paliwo sie gdzieś traci (mówiąc dokładnie - nie trafia do przelewu), albo wydajność pompy jest zbyt mała aby dostarczyć jego wystarczającą ilość na powrót. Bak wymieniałeś kompletny - czyli co? Z pompą?
Pójdźmy po kolei: Paliwo nie idzie w wystarczającej ilości na przelew. Czyli:
1. Pali się w cylindrach - ale wtedy silnik zazwyczaj zaczyna kopcić bo w cylindrze jest zbyt mało powietrza (albo raczej zbyt dużo paliwa) żeby je całkowicie spalić.
2. Leci pod auto. Sprawdziłeś - nie leci.
Nie pamiętam (i się tym nie zajmuję) czy powrót idzie przez filtr paliwa i czy jest możliwe, że tam jest usterka. Niektóre silniki Mercedesa mają taki obieg. Nie wiem jak w tym przypadku. Możliwość do rozważenia.
Przypadek drugi: wydajność pompy.
1. Pompa jest stara i niewydajna, szczotki wytarte i wirnik się ledwo kręci. Może być dosyć wydatku dla silnika, ale na powrót poleci ledwo co. Pompka dynamiczna nie będzie działać.
2. Stłumiony przelot na powrocie. Czyli coś w rodzaju np. zagiętego przewodu paliwowego. Pompka może być dobra, ale wskutek przewężenia na powrót nie poleci tyle paliwa ile powinno.
3. Zawalony filtr. Dla silnika przepuści dość - na powrót już nie poleci prawie nic.
Tyle mi się nasunęło w ciągu tych paru chwil jak to piszę. Spróbuj naprawdę ten układ zrozumieć, posiedź chwilę, pomyśl, i sam wymyśl jakieś inne możliwe przyczyny usterki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.