Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa A i Vaneo ) Ciśnienie w baku za duże ??


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki benzynowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
M@reS

Auto Maniak



Dołączył: 21 Cze 2012
Posty: 832
Skąd jesteś (miejscowość / region): Tonbridge (UK)
Posiadane auto: W201 Cosworth-W124 3.0D-Nissan Note 1.6 Tekna 2008
Piwa: 43/2
Wysłany: Pon 21 Kwi 2014, 19:43
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Ciśnienie w baku za duże ??


To masz co świętować Smile
Ja próbuję od początku roku i nie idzie. Nawet w komisach nie chcą ich za bardzo na zamianę Sad
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
BrunoJ

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 201
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: A170 Elegance, 2009, noPB, automat; A160 Elegance, 2001, noPB, automat
Piwa: 3/3
Wysłany: Wto 13 Maj 2014, 14:38
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Ciśnienie w baku za duże ??


Tylko ze w tej sposób od miesięcy czy nawet lat nikt nie potrafi w miare klarowne podać przyczyn problemu. Ludzie wymieniają bezskutecznie pop auta i nikt nic nie wie. Prawdę mówiąc nie wierze w to ze problem jest magiczny i nie ma rozwiązania, mam tylko wrażenie ze przepływ informacji jest słaby.
Powrót do góry
gadu-gadu
BrunoJ

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 201
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: A170 Elegance, 2009, noPB, automat; A160 Elegance, 2001, noPB, automat
Piwa: 3/3
Wysłany: Pią 22 Sie 2014, 15:44
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Ciśnienie w baku za duże ??


Dopisze sie jeszcze, chociaz temat jakby umarl z racji braku rozwiazania przez zalozyciela. Otoz dzis mechanik stwierdzil pierwszy raz ze u mnie nie zasysa tylko wypycha. A to by znaczylo ze mam identyczny problem.
Obejrzelismy filtry weglowy I paliwa I sa suchutkie, a po zdjeciu wezykow z filtra weglowego nie bylo ani mocne go zapachu paliwa ani nic sie nie wylalo (pierwsza sugestia byla ze jest zalany paliwem). Obok tych filtrow jest zaworek, mechaniczny (bez kabli) ktory powinien dzialac w jedna strone. Gosc metoda "usta-usta" dmuchal I ssal I wg niego zachowywal sie tak jakby byl otwarty zupelnie. Sprawdze w domu, bo zakupilem chwile wczesniej z rozbiorki caly modul (filtr paliwa, weglowy I ten zaworek) to zobacze czy to sie inaczej zachowuje.
Przy czym jesli dobrze mechanika zrozumialem to wymiania nie jest do konca trywialna bo plastikowy/gumowy przewod jest zamocowany na stale (na cieplo?) a nie tylko nalozony. Wiec nie wiem czy w warunkach domowych bede go mogl sa wymienic. Ktos to wymienial?

DODANO:
To jeszcze w temacie zaworka.
Zapasowy (używany) zaworek który znalazłem w garażu (kiedyś kupiłem trochę gratow na szrocie w tym wlasnie filtr weglowy i ten zaworek przy nim) sprawdziłem metoda dmuchania.
Przy lekkim dmuchaniu puszcza w jedna strone a w druga nie. Przy mocnym dmuchaniu blokada puszcza i zaworek daje się przedmuchać, ale trzeba już mocno dmuchac.
Ja to sprawdzam na golym zaworku (obcięty wężyk), facet w warsztacie sprawdzal na zamontowanym i tylko z jednej strony mogl dmuchac/ssac. Czyli dalej nie wiem. Oczywiście jest opcja ze sprawdzany przeze mnie zaworek tez jest uszkodzony/stary


Sprobuje rowniez pojezdzic z odkreconym korkiem, zabralem zonie auto na pare dni, to moge potestowac.
Powrót do góry
gadu-gadu
adikzet

Czytelnik



Dołączył: 08 Cze 2017
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Mercedes W168 1.6
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 08 Cze 2017, 21:18
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Ciśnienie w baku za duże ??


Panowie u mnie temat podobny ale trochę inny. W samochodzie falują obroty po zagrzaniu samochodu, w momencie falowania auto kopci czasami gaśnie. Przy ruszaniu czasem szarpie tak jak by brakowało paliwa. Błędy P0170 i P0130. Na takim zwykłym skanerze jest błąd sondy przed katalizatorem a na skanerze mercedesowskim błąd przepływki (nie znam się na tych skanerach). W aucie została wymieniona pompa paliwa bo auto już stanęło - pompa spalona plus zgrzany kabel do masy. Wymiana trochę pomogła ale objawy podobne jak przed wymianą. Wymieniona przepustnica, sprzwdzane sondy - są ok, przepływka mimo błędu też ok. Dwóch mechaników rozkłada ręce ale:
Jeden z mechaników twierdzi że falowanie obrotów napewno musi być od przepsutnicy mimo że jest wymieniona i tu miał rację ponieważ dzisiaj sobie grzebałem i do przepustnicy idzie wężyk (od strony zderzaka) z drugiej strony wężyk wchodzi do zaworu próżniowego zbiornika paliwa 0 280 142 328 (po prawej stronie silnika). W momencie kiedy samochód chodzi prawidłowo i ściągnę ten wężyk zaczyna dokładnie tak samo falować. Tak że u mnie błędy podobne jak u kolegów, objawy trochę inne, i przyczyna heh nie wiem jutro wymienie zaworek i zobaczymy.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki benzynowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki benzynowe


MercedesE 280

24 990

2006r.

291 986 km

pomorskie

MercedesGLC 220

175 900

2018r.

68 000 km

mazowieckie

MercedesC 200

67 500

2014r.

239 000 km

mazowieckie

MercedesE 320

19 900

2004r.

282 000 km

mazowieckie

MercedesML 63 AMG

87 777

2008r.

119 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System