Ostatnio przy wymianie poduszki pod szkrzynia wymieniono przy okazji peknieta podpore walu. Pojezdzilem 2 miesiace i zauwazylem ze znowu gumy w nowej podporze sa zerwane jak w starej. Co moze byc przyczyna ? lezac pod autem i szarpiac walem rekoma nie da sie wyczuc nawet min. luzu. Czy przyczynal moze byc luz w dyfrze na walku atakujacym (ok 20 stopni) ? dodam ze skrzynia sprintshift bardzo szybko i dosc agresywnie zienia biegi.
20 stopni to moim zdaniem dużo,do tego jak napisałeś że skrzynia niepoprawnie pracuje co idzie w parze i uszkadza sie nagminnie podpora wału.Sprinter to blaszak lub autolaweta? _________________ Piwa nie pije...Robię wyjątek dla Portera
Pojezdzilem 2 miesiace i zauwazylem ze znowu gumy w nowej podporze sa zerwane jak w starej.
Po czym widzisz zerwaną podporę, czy mógłbyś zdjęcia wstawić?.
Natomiast, przyczyny mogą być wiele, bo w zależności od trybu jazdy, nie wyważony wał napędowy, słaba jakość podpory (pewnie najtańsza) i czy właściwa podpora do danego modelu?. Liczy się również ile ładujesz do sprintera, bo jeśli w nom stop przeładowany, to nie ma co się dziwić.
Cytat:
Czy przyczynal moze byc luz w dyfrze na walku atakujacym (ok 20 stopni)
Piszesz o obrót wału, czy luzy na łożyska?. Jeśli na obrót wału, to według mnie norma i nie ma nic wspólnego z podporą wału napędowego.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
pisze zatem wiecej... nowa podpora na zdjeciu, widac rozwarstwienie gumy i tym gornym "dziubkiem tlucze o podloge przy zmienie biegow.
Podnioslem tyl i pokrecilem kolami jest spory luz na polosiach, a wal sie nie ruszal, taki luz w obu jest.
Auto jest 6 osobowe (krotka wersja) i wiecej nim osob nie jezdzi, skrzynia polatomat, a na "tiptroniku" nie jezdze. Co sadzicie o takim luzie ?
Film: https://youtu.be/u8Fm8NwDTik - trzeba dac glosniej to slychac stuki
Na zdjęciu widać, że podpora jest kiepskiej jakości, kup sobie oryginalną i będziesz miał święty spokój. (Przy zdejmowaniu wału oraz rozdzielanie części wału napędowe, należy jak najdokładniej zaznaczać, w przeciwnym razie wał napędowy straci wyważenie, co jednocześnie ma delikatnie wibrację i być może niszczy podporę wału, co w tym przypadku należy oddać do wyważenia wału napędowego.).
Natomiast z filmiku, taki luz jest w każdym busie i nie jest to żadna wada. Natomiast warto, abyś zmienił olej w tylnym moście, ponieważ nie wiadomo, czy w ogóle jest i kiedy był zmieniany.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Wymiana podpory i wyważanie wału powinno wystarczyć.
Podporę można zamiennik. Radze z łożyskiem PDF, albo Pozgum (w granicach 180-260 zł) _________________ Regeneracja wałów napędowych.
www.autocardan.pl
506054059
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.