Panowie mam problem z falującymi obrotami w 2.3 kompressor. Wkońcu udało mi się znaleźć przyczynę. Wypadł przewód podciśnienia przepustnicy. Ten co wychodzi z przepustnicy i wchodzi pod kolektor. Za Chiny ludowe nie mogę znaleź, gdzie on był tam wpięty. Na forum też nic nie znalazłem. Jak ktoś może mi pomóc to będę bardzo wdzięczny. Moja gwiazda to przed liftówka z 1999 roku. Chodzi o ten przewód:
https://drive.google.com/file/d/1hOlbTvJOOsVmZhfDubLMpvYMzTVTAHJ0/view?usp=drivesdk
Puki co zdemontowałem ten wężyk, a wejście do przepustnicy zaślepiłem. Jest dużo lepiej, co nie zmienia faktu, że nie powinno tak być. Wszystkich posiadaczy 2.3k proszę o pomoc. Zobaczcie jak u was jest ten wężyk wpięty. Przy przepustnicy zasysane jest powietrze, a w połowie wężyka jest zaworek zwrotny. _________________ Kompressor
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa CLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.