Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa ML ) ML W 163 2.7 Ciśnienie w układzie chłodzenia, zasysanie węża



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MartinFG

Czytelnik



Dołączył: 25 Wrz 2018
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gorzów Wlkp.
Posiadane auto: ML W163 2.7 CDI i W 164 320 CDL
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 26 Wrz 2018, 00:09
Temat postu:

ML W 163 2.7 Ciśnienie w układzie chłodzenia, zasysanie węża


Witam,
Proszę o poradę bo mam problem z układem chłodzenia w MB w 163 2.7 cdi.
Robi się wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez korek w zbiorniczku wyrównawczym, również bombluje powietrze ( przy spuszczaniu ciśnienia w zbiorniczku przez odkręcenie korka ) z tego cienkiego węża który jest między termostatem, a zbiorniczkiem wyrównawczym ( wejście od dołu ),przy 3000 obrotów i zamkniętym układzie widać jak z tego węża do zbiornika dostaje się płyn bardzo jasny bo zmieszany z micro bąbelkami powietrza. uzależnione jest to od prędkości ( przy 90 km/h nawet z lawetą załadowaną wyrzuca mniej płynu niż np. przy 120 bez lawety ) Na 1500 kilometrów z lawetą przy prędkościach 100-100km/h ubytek około 0.7-0.8 litra. Przy jeździe po mieście jest wszystko ok. Na postoju auto rozgrzewałem do 96 stopni i włącza się wiatrak, który zbija temperaturę do 93 stopni i się wyłącza. Po kilku takich próbach węże są normalnie twarde i nie wyrzuca płynu.
Test na obecność spalin w układzie chłodzenia nic nie pokazał.
Wąż od termostatu do chłodnicy jest przez cały czas pusty ( słyszę jak się przelewa mała ilość płynu gdy go podnoszę i opuszczam ) Przy pełnym rozgrzaniu silnika, gdy spuszczę ciśnienie z układu, zakręcę zbiorniczek wyrównawczy i dodam gazu tak do 3000 obrotów to wąż od termostatu do chłodnicy zasysa na płasko, niestety dolnego węża nie sprawdziłem. Wywaliłem termostat i jest już lepiej, wąż górny jest napełniony płynem i przy ściskaniu czuć, że jest pełny płynu lecz dolny wąż zasysa prawie na płasko. Zdjąłem chłodnicę i nie widać żeby była zakamieniona. Bez termostatu również wyrzuca płyn korkiem
Korki do zbiorniczka mam trzy i na każdym jest to samo.
Zrobiłem tym autem w takim stanie ( większość z lawetą ) ponad 40 000 km
Bardzo proszę o Wasze opinię bo mechanicy rozkładają ręce ( a było ich już kilku )
Z góry dziękuję za pomoc
Pozdrawiam
Marcin
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes klasa ML »

Opinie o samochodach Mercedes klasa ML - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne


MercedesVito

104 900

2017r.

92 000 km

mazowieckie

MercedesB 180

38 900

2015r.

244 178 km

kujawsko-pomorskie

MercedesGLA 180

94 900

2019r.

100 000 km

mazowieckie

MercedesC 43 AMG

154 900

2016r.

126 826 km

kujawsko-pomorskie

MercedesC 32 AMG

36 000

2001r.

247 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System