Dzień dobry..
Szukałem ale jakos nie rzuciła mi sie odpowiedz na moje pytanie.
Merc w211 2009 Kombi, stoji równo ale po paru dniach jak nie jezdże to siada lewa strona( Prawą wymieniłem ponieważ miała dziurkę ) i tu moje pytanie czy ze względu ze nie jezdze jest to w miare normalny objaw ze tazawiecha siada?Dodam tylko ze po odpaleniu kompresor go nabija i jak jezdze codziennie nic nie schodzi wszystko jest ok. (Zadnych komunikatów na zegarach).
Dziekuje za odpowiedz
Re: ( Mercedes klasa E ) w211 opadający tył po dłuższym przestoju
ale jak samochód stoji zgaszony wtedy kompresor nie działa a miech jest napompowany nawet przez 3/4 dni postoju ale jak postoji tydzien to opada wtedy kompresor go napompuje i dalej trzyma
Re: ( Mercedes klasa E ) w211 opadający tył po dłuższym przestoju
Gdzieś ucieka powietrze. Osobiście bym się jakoś specjalnie nie przejmował. Jak zacznie opadać codziennie to wtedy zaczniesz szukać nieszczelności. Tył nivo czy pełny airmatic?
Re: ( Mercedes klasa E ) w211 opadający tył po dłuższym przestoju
Więc albo wymienisz uszkodzony miech i będziesz miał święty spokój, albo wymienisz jak nieszczelność się powiększy bo wtedy to będziesz już musiał.
Tak w ogóle jeszcze wypadało by sprawdzić czy nieszczelny jest miech czy któreś połączenie wężyków ciśnieniowych od kompresora aż do miecha. Można to sprawdzić za pomocą specjalnych pianek, ewentualnie wodą z jakimś mydłem. Sam miech również można spryskać żeby potwierdzić uszkodzenie.
Re: ( Mercedes klasa E ) w211 opadający tył po dłuższym przestoju
ok wsystko juz wiem a macie moze jakis sprawdzony serwis w Warszawie który by sie podjął sprawdzenia i wogóle a nie odrazu wymieniał mi miech za tysiaka.
Witam, mam podobny problem tylko że ja już wymieniłem miech, potem kolejny bo myślałem że jest nie szczelny, przewody ciśnieniowe od rozdzielacza do miecha - to wszystko nic nie daje - dalej po nocy siada. Dostałem info od firmy która regenerowała mi miech info że mam zaślepić wyjście z miecha do zbiornika który jest stalowy i z wiekiem się rozszczelnia, powiedzieli mi że ich miechy bez problemu radzą sobie bez tego zbiornika, i tu moje pytanie zanim rozbiorę ten miech czy ktoś może wie jaką średnicę wewnętrzną ma ten wąż ? -chciałbym zrobić sobie "korek" zanim rozbiorę to.
Re: ( Mercedes klasa E ) w211 opadający tył po dłuższym przestoju
Witam. Mam pytanie czy może ktoś ma doświadczenie z miechami zawieszenia do samochodów osobowych marki VIBRA ? Podobno są stosowane na pierwszy montaż. Jeden gość w Polsce handluje tym na allegro . Wielu ludzi mówi że to jedne z lepszych miechów na rynku. Znajomy założył do Audi A6C6 a później jeździł na tym w Audi A6C7 i mówił że niczym nie różnią się od oryginału. Co wy na to? Pozdrawiam
Czy kolega uzgodnił z Administratorem (regulamin paragraf 22) zamieszczenie treści reklamowych na forum? Jeżeli nie, to wszystkie twoje posty reklamujące tego samego sprzedawcę na Allegro zostaną usunięte.
Moderator
Witam, mam podobny problem tylko że ja już wymieniłem miech, potem kolejny bo myślałem że jest nie szczelny, przewody ciśnieniowe od rozdzielacza do miecha - to wszystko nic nie daje - dalej po nocy siada. Dostałem info od firmy która regenerowała mi miech info że mam zaślepić wyjście z miecha do zbiornika który jest stalowy i z wiekiem się rozszczelnia, powiedzieli mi że ich miechy bez problemu radzą sobie bez tego zbiornika, i tu moje pytanie zanim rozbiorę ten miech czy ktoś może wie jaką średnicę wewnętrzną ma ten wąż ? -chciałbym zrobić sobie "korek" zanim rozbiorę to.
Udało Ci się coś poradzić?
U mnie problem pojawił się z dnia na dzień. Usiadł tyl. Kompresor pompuje szybko i auto trzyma poziom niekiedy 3 dni innego dnia 12h a innego 24h. Ja posiadam w211 kombi pneumatyka tylko tył.Auto ani razu nie usiadło na lewo czy prawo tylko zawsze opada równo. Słyszałem że wina może być po stronie rozdzielacza ale ktoś inny też dementował taką opcję twierdząc że zawory są na miechach i jak auto dopomuje miechy to można odciąć przewody od rozdzielacza i ciśnienie nie spadnie na miechach. Czy każde auto posiada te dodatkowe zbiorniki które można zaślepić?
Dziwne to wszystko bo zastanawiam się czy jeżeli faktycznie uszkodzeniu uległy by miechy to czemu nagle 2 w tym samym czasie i czemu auto raz trzyma ciśnienie parę dni a raz nie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.