V klasa W447 2018 rok mrowienie/drgania karoserii opony
Witam, mam V klase z 2018 roku z pakietem AMG salon Polska
Po przejechaniu 15 tys km sezon zima ( opony zimowe) następnie lato ( opony letnie)
Po około 2 tys km pojawiły się drgania na kierownicy i hałas niosący się po całej karoserii , podróż z prędkościami 160 km/h + bardzo niekomfortowa, - wyważenie kół problem ustał, następne 2,5 tys km to samo, wyważenie kół problem ustał , następne 2 tys km znowu ten sam problem postanowiłem zgłosić temat w serwisie Wrocław, drgania na kierownicy , rezonans na całe auto , serwis oczywiście zaczął od wyważenia kół, nie dało to żadnego efektu diagnoza wyząbkowane opony fabryczne Continental z Homoogacją Mercedesa 4 sztuki , na miejscu oczywiście stwierdzenie że ten typ tak ma ze względu na promień skrętu agresywna jazda , ciśnienie powietrza w ogumieniu i tym podobne bzdury - potrzebne nowe opony, akurat sezon zimowy więc założyłem Hankook 4 sztuki nowe , opony wyważone na wysokiej jakości sprzęcie po przejechaniu 1000 km czuć delikatne mrowienie w kierownicy przy większych prędkościach , oraz na podłodze pod nogami kierowcy do prędkości 160 km/h powyżej 160 km/h trzęsawka całego samochodu, tarcze hamulcowe nowe, klocki hamulcowe nowe ( swoją drogą wytrzymały również 15 tys km) Czy ktoś z użytkowników w/w auta ma podobne kłopoty? rozmiar felg 19" auto na jutro umówione do serwisu ale już wiem że dla nich będzie to niesamowita zagadka która końcowo spadnie i tak na mnie do rozwiązania mimo że auto jest na gwarancji producenta
Re: ( Mercedes klasa V ) V klasa W447 2018 rok mrowienie/drgania karoserii opony
Ciekaw jestem jak sytuacja w Twojej sprawie. Zapoznałem się również z konwersacją, która została podlinkowana. Nie koniecznie wniosła dużo do sytuacji, którą opisałeś. Mam taki sam problem i wyjaśnienia serwisu, że V klasa tak ma i wibracje, drgania lub cokolwiek to jest to normalna sprawa. Rzeczywiście stan opon, które bardzo szybko się zużywają i ścinają ma wpływ na wzmożenia negatywnych doznań w trakcie jazdy, co nie zmienia faktu, że na testowych oponach serwisowych samochód nadal przenosi drgania na karoserię.
Re: ( Mercedes klasa V ) V klasa W447 2018 rok mrowienie/drgania karoserii opony
Witam
Otóż po walkach z serwisem, założeniu opon homologowanych i innych wymysłach i kilkunastu tys złotych zdecydowałem się wyrzucić felgi 19 calowe, założyłem 17 cali oryginał Mercedes
Wszelkie problemy z samochodem ustały, nie ma drgań, nie ma wibracji, nie ma ścinania opon, ogólnie odczucia z jazdy teraz na 17 calach są dużo lepsze, auto lepiej wybiera dziury nie mówiąc o wibracjach których nie ma i najwazniejsze opona kosztuje 400 zł a nie 900
Więc wyrzucajcie 19 cali AMG i cieszcie się z powrotem swoimi autami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.