Witam,
W imieniu swojego ojca który planuje zakup klasy E 2003-2006 limuzyna
Silnik diesla (270 CDi lub 320 CDI) skrzynia automat.
Bardzo proszę o sprawdzone i konkretne informacje na co zwrócić uwagę przy zakupie, jakie są cechy "charakteru" e klasy czyli kwestie ten model tak ma... i czy w ogóle zabierać się za jej zakup - rozważając inny pojazd powiedzmy BMW serii 5 po 2004 roku również limousine, diesel, automat
Pomysl jednak nad Bmw,ktore posiada mniej awaryjne silniki,jak np.3.0d.270cdi i 320 cdi maja zbyt wiele nieusunietych wad od poczatku produkcji tych silnikow.dziwne ze mercedes zrezygnowal dosc szybko z silnika rzedowego 320cdi i zmienil na silniki w ukladzie V,ale to nie pierwszy raz w tej ponoc renomowanej marce.juz niebede wspominal o kilkuletnich zardzewialych autach z tej marki,pozdr _________________ Piwa nie stawiaj,piję tylko czystą...
Dziwne. Kolega oceniający ma peugeota i Forda, a wypowiada się w temacie mercedesa. Ja jeżdżę różnymi Mercedesami od 17 lat i jakoś nie widzę awaryjności tych samochodów. To samo odnośnie rdzewienia. Chyba, że samochód bity - to co innego. Mam E-klasę od nowości , od 2002r. I jest to odpukać auto bezawaryjne. W temacie rdzy - coś takiego u mnie nie występuje.
Witam co do wyboru z jakim silnikiem to ja proponuje 320cdi co nie mozna mowic ze 270cdi jest niewiadomo jak awaryjny to tylko jest maszyna i zawsze moze zawiesc ale tez zalezy jak sie o to dba 320cdi jest mocniejszym i w spalaniu nie ma wielkiej roznicy i pracuje duzo ciszej od 270cdi a co do marki BMW to pewnie jak i z mb jak dbasz tak masz a co do korozji to ja mam E 240 z 98r i na niej jest moze okolo 2 cm rdzy i nigdy nie byla malowana no ale to juz jest prawie 12letni i niema problemu. A na co zwracac uwage- pierwsze co ksiazka serwisowa i gdzie byl serwisowany i mozesz zadzwonic czy napewno byl serwisowany i co bylo robione i przy jakim przebiegu po drugie jak bedziesz jechal na prube to sprawdzi czy skrzynia niema szarpniec przy przelanczaniu biegow w gore i w dol ma to zmieniac plynnie po trzecie podpiecie pod kompa czasami jest dobrze podjechac na serwis zaplacic pare groszy ale wtedy niechsprawdza czy modul SBC niejest do wymiany bo jest bardzo drogi okolo 6000 zl niestety a w nich jest licznik i jak czas sie skonczy to niestety trzeba go wymienic i niech dokladnie sprawdza przebieg w liczniku i w stacyjce i niech poruwnaja i jeszcze niech sprawdza silnik i korekte wtrysku czy jest ok. Co do zawieszenia to czasami swoznie padaja i tuleje drazkow rozciaganych i z tylu tulejewahaczy i sprawdzi na jezidzie prubnej czy autko dobrze sie czyma na lukach przy wyzszych szybkosciach i na koniec czujnik lakieru czy niebyl bity bo ciezko kupic idealne autko takie jak ma Autor Wiadomość
jano67 bo wtedy albo troche wiecej kosztuje albo niejest na sprzedaz, tylko zeby to nie bylo od handlaza. Pozdrawiam
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 285 Skąd jesteś (miejscowość / region): lublin Posiadane auto: t&c 3.6
Piwa: 10/0
Wysłany: Sro 09 Gru 2009, 09:13
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes klasa E W211
Ja jezdze w211 co prawda ma sinny silnik 2.2 cdi .mechanik u ktorego robie okresowe przeglady a pracował ładnych kilka lat w salonie w norwegii w BMW ,powiedzial ze nie kupi tej marki ze wzgledu na awaryjnosc i ceny czesci.Planuje zakup wlasnie w211 2.7cdi .Ja w przeciagu 2 lat to co wymienilem w aucie to: klocki/120zl/kpl/,oleje to wiadomo czesci eksploatacyjne,pozniej czujniek MAP cena /70zl orginal bosh a wloski kupisz za 50zl oczywiscie mowimy o nowych/ i padla mi przeplywka nowa na gwrancji 270zl / dowiedz sie ceny do BMW takich czesci
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 285 Skąd jesteś (miejscowość / region): lublin Posiadane auto: t&c 3.6
Piwa: 10/0
Wysłany: Pią 11 Gru 2009, 12:44
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes klasa E W211
Jak padnie przeplywka silnik przechodzi w stan awaryjny i kreci do 2 tys,jezeli odepniesz przeplywke i bedzie krecic normalnie wszytko jasne.Mozna jezdzic bez przeplywki wtedy troche wiecj pali.Jezeli chodzi o MAP to mialem objawy takie ze po pierwszym przygazowaniu tez przechodzil w stan awaryjny,czyszczenie nie pomoglo kupilem nowy i śmiga az milo.
Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wejherowo Posiadane auto: W211 270CDI elegance 2002r.
Piwa: 1/1
Wysłany: Pią 11 Gru 2009, 14:23
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes klasa E W211
Dzięki, pytałem bo w moim aucie jak macno przygazuję np. przy wyprzedzaniu i zredukuje mi bieg na niższy to z rur wydechowych wy latuje czarny dym (wtryski nowe, przed wymianą było jeszcze gorzej) Mówią tak ma być, ale ja w innych 211 tego nie zaobserwowałem. Może się domyślasz jaka może być przyczyna?
Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 49 Skąd jesteś (miejscowość / region): stuttgart Posiadane auto: E280cdi t 3222 2004 a 150w169-2005
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 12 Gru 2009, 17:09
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) Mercedes klasa E W211
szczerze mowiac to nie widzialem 211 pordzewialej,podejrzewam ze byl by to przykry widok.najlepsze rozwiazanie to przjedz sie bmw i mb i sam ocenisz.jezdze na silniku 320cdi i naprawde to jest frajda nim jezdzic,spalanie nie jest az tak straszne ,cichy ,super dynamika ,dobre przyspieszenie.komfort 1 klasa.kolega ci napisal na co masz zwrocic uwage-moge ci dopowiedziec zeby dokladnie sprawdzac kilometry na auta sprowadzane z wloch.swojego nigdy bym nie zamienil na inna marke.pozdrawiam i zycze trafnego wyboru i zakupu _________________ adam
Dołączył: 17 Lip 2014 Posty: 11 Skąd jesteś (miejscowość / region): Busko Posiadane auto: Mercedes ML w 163 2.7 CDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 24 Lis 2017, 20:28
Temat postu:
Swiece Zarowe grzanie
Witam forum uzytkownikow Mercedesa.
Wystapil problem z odpalaniem w zerowej temp
Wymienione swiece na nowe okazalo sie ze walniety przekaznik swiec zalozony inny uzywka
sprawdzony przez elektryka temp zerowa swiece grzeja prad idziena przekaznik i z przekaznika wina byla 2 wtryskiwacz przelewal na odplyw teraz pali po 1 obrocie silnika.
moje pytanie czy Mercedes 2.2 CDI 2004 r silnik 646 grzeje tylko temp bliska zeru czy grzeje w temp plusowej.
odpialem ze swiecy fajke zalozylem swiece wlaczylem zaplon kontrolka swieci 3 do 4 sekund i gasnie lecz swieca nie grzeje i teraz nie wiem czy elektryk sprawdzil dobrze czy sterownik znowu padl ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.