Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes 208 ) Problem z wyjęciem złamanego kluczyka Mercedes 208



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokolum

Czytelnik



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Skała
Posiadane auto: Mercedes 208
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 29 Kwi 2010, 23:05
Temat postu:

Problem z wyjęciem złamanego kluczyka Mercedes 208


Mam problem z wyjęciem złamanego kluczyka ze stacyjki z Mercedesa Sprintera 208 '99 r... Mercedes posiada Immobilizer w kluczyku, silnik "łapie" ale nie może odpalić... w jaki sposób mozna wyjac kluczyk aby odpalić silnik... ??
Powrót do góry
Gerri
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 4802
Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick
Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Sob 25 Gru 2010, 09:21
Temat postu:

Re: ( Mercedes 208 ) Problem z wyjęciem złamanego kluczyka Mercedes 208


Dla potomnych. Dotyczy Sprintera seria I oraz II
Ściągamy plastikową obudowę kolumny kierowniczej
Ściągamy czarny pierścień z kabelkiem na wkładzie stacyjki
Przekręcamy wkład w pozycję pierwszą (to jest ta, na której gra tylko radio)
Obracamy srebrną, metalową nakładkę o kąt ok. 90 stopni (kierunek obojętny) i ściągamy ze stacyjki.
Wyciągamy wkład.
Jeżeli kluczyk jest w całości, to srebrną nakładkę wyciągamy JEDNOCZEŚNIE z kluczykiem i wkładem stacyjki.
Powrót do góry
leszczak23

Czytelnik



Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań
Posiadane auto: Mercedes Sprinter 312 2,9TDI '99
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 24 Maj 2014, 11:00
Temat postu:

Re: ( Mercedes 208 ) Problem z wyjęciem złamanego kluczyka Mercedes 208


Mogę dodać że kluczyk (nie obejma metalowa) trzeba przekręcić dokładnie 90 stopni .
Dzięki Gerri, oszczędziłeś mi czasu i nerwów.


W moim przypadku było tak:
Kluczyk przekręca się tylko 40 stopni dość opornie.
odblokowuje kierownicę i zatrzymuje się na etapie (gdzie jak po demontażu do etapu ww. tej obejmy metalowej widać pięknie jak tam pracuje taka plastikowa łezka . dalsze moje przekręcenie kluczyka powoduje że ta [color=red]łezka[/color] wysuwa się w kierunku "widza".
Jednak żeby przekręcić o te owe 90 stopni na pozycję 1 (Gerri)
odpiąłem kostkę i od dołu poruszałem tym łepkiem wielkości ołówka i jakoś dało się przekręcić kluczyk .
Sam wkład okazał się zużyty .Trzy Blaszki wystawały na jakieś pól milimetra.Zostały spiłowane i plastikowy nosek wkładki był kiepski i wymieniłem. Myślę że ten nosek współgra z tą Łezką

p
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Opinie o samochodach Mercedes 208 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne


MercedesCLS 350

95 800

2013r.

136 750 km

lubelskie

MercedesViano

79 800

2011r.

192 000 km

mazowieckie

MercedesGL 450

62 990

2007r.

205 106 km

pomorskie

MercedesB 180

25 800

2010r.

229 057 km

pomorskie

MercedesVito

155 900

2020r.

87 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System