Dołączył: 28 Lip 2006 Posty: 11 Skąd jesteś (miejscowość / region): poznań Posiadane auto: A 170 W-168 ROK99
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 13 Wrz 2011, 12:10
Temat postu:
Gdy się zagrzeje zaczyna szarpać,traci moc,kopci,klekocze
Witam
Po uszczelnieniu wtrysków w w-168 1,7cdi 99 rok 220 tyś przelotu mam następujący problem:
-zimny zapala bez problemów,normalna cicha praca, moc w normie , po prze gazowaniu troszkę kopci na czarno.Po przejechaniu około 10 kilometrów czyli pełnym nagrzaniu silnik traci moc, pracuje nierówno -cała buda aż wibruje ,słychać stukanie w silniku jakby zawory klekotały.Jak delikatnie operuje gazem ten klekot jest słabszy,jak dodam gazu mocno ten klekot prawie ustaje za to zostaje za mną chmura czarnego dymu .Objawy te występują tylko w czasie jazdy, na postoju silnik pracuje bez zastrzeżeń może troszeczkę bardziej się trzęsie.
Uszczelnienia wtrysków dokonywałem awaryjnie w czasie wakacji u "lokalnego" mechanika.Po naprawie zauważyłem że połączenie turbiny z odmą jest nieszczelne ale czy może to być przyczyną takiego zachowania,może uszkodził mi wtrysk.Proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Gdy się zagrzeje zaczyna szarpać,traci moc,kopci,klekocze
Co to znaczy uszczelnienie wtrysku? Były wymieniane uszczelki pod wtryskami, czy lała się z nich ropa? Jeżeli były wyciągane to prawie w 90% przypadków podczas wyciągania któryś wtrysk się po prostu psuje i nie nadaje się do ponownego włożenia, zależy oczywiście jaką metodą był wyciągany. To będzie raczej wina wtrysków. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 803 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: AMG S55
Piwa: 17/4
Wysłany: Czw 15 Wrz 2011, 09:09
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Gdy się zagrzeje zaczyna szarpać,traci moc,kopci,klekocze
Podobnie stawiam na wtryski.
Jestem po wymianie 4rech (2 lejace, jeden pekl, jeden dzialala poprawnie) oraz glowicy
Co do polaczenia to kazda nieszczelnosc przed turbina powoduje swiszczenie / gwizdanie oraz zaciaganie 'lewego' powietrza za przeplywomierzem i filtrem wiec dodatkowo -moc +czarny_dym
Jesli wtryskiwacze to tragedii nie ma.
Oryginalne w ASO 1613 PLN bez znizek sztuka a nowka zamiennik BOSCH'a okolo 730 PLN bez znizek, miedziana podkladka pod wtryskiwac to okolo 3 PLN sztuka. Problem to czasochlonnosc operacji
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Gdy się zagrzeje zaczyna szarpać,traci moc,kopci,klekocze
W ASO zawsze jest drożej, jeżeli mówimy o ASO? Taniej chyba by było przyjechać na śląsk, bo regenerowany wtrysk to ok 700pln, przepływka oryginał około 550 robocizna niech nawet będzie 1000 to i tak troszkę się zaoszczędzi _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.