Mercedes sprinter 312d brak mocy powyżej 2 tyś obr.
witam nie dawno kupiłem mb sprintera z silnikiem 2.9 (122km) ogólny stan jest bardzo dobry ale no właśnie. Silnik jest suchy turbina tak samo odpala za pierwszym razem pracuję równiutko z dołu idzie tak jak powinien, ale powyżej 2 tys obrotów czy mam pełen gaz czy tylko 1/3 gazu to idzie praktycznie tak samo na pierwszym biegu tego nie czuć bo przyspiesza bardzo żwawo, drugi bieg podobne no ale już na 3-4-5 zaczynają się schody. dodam, ze czy ma załadowane 1.5 t czy na pusto rozpędzenie się od 80-100 to już jest problem nie mówiąc o wyprzedzeniu np tira no ale jak już się wyprzedzi czy już się rozpędzi do tej 100 km/h to nie ma problemu z trzymaniem tej prędkości jak zobaczy górkę też nie ma tragedii chociaż mogło by być lepiej bo jak podjeżdżam pod średnie wzniesienie na ,,pusto''prędkość spada z 100 km/h na 85-90 km/h spadnie co dziwne bo każdy kto miał okazje jeździć tymi samochodami mówi ze to są naprawdę bardzo szybkie i mocne samochody (jak na busy oczywiście ) dodam ze nie kopci, turbina jest sucha, oleju nie bierze więc nie wiem i jeszcze jedno podczas przyspieszania czy to na pusto czy z towarem przy dodawaniu gazu słychać tak jak by szum powietrza które zasysa turbina odgłos jest proporcjonalny do stopnia w jaki mam wciśnięty pedał gazu jak do końca to jest duży syk jak delikatnie to praktycznie nie ma oraz pali mi się kontrolka od świec żarowych poprzedni właściciel mówił mi ze to dlatego ze jedna nie działa i dorzucił mi nowa do samochodu, widać ze było cos robione przy niej bo jest obrobiony gwint i na razie tego nie robiłem bo auto odpala na dotyk.
proszę o pomoc. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez amg997 dnia Pon 21 Paź 2013, 22:55, w całości zmieniany 2 razy
Re: ( Mercedes Sprinter ) Mercedes sprinter 312d brak mocy powyżej 2 tyś obr.
Witaj na forum.
Popraw to trochę gramatyczno interpunkcyjnie. Pkt 15 RF. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Re: ( Mercedes Sprinter ) Mercedes sprinter 312d brak mocy powyżej 2 tyś obr.
Wygląda to na problem z regulacją wyprzedzenia kąta wtrysku, dość częste w tych silnikach.
Podłącz SD jak będzie błąd P1351 to możesz zdejmować pompę.
Każdy błąd wynikający z uszkodzenia bądź rozłączenia czujnika powoduje zapalenie EDC. Błąd regulacji kąta jest najczęściej spowodowany zatarciem tłoczka w pompie lub uszkodzeniem zaworu sterującego. Wynika on różnicy wartości założonej i odczytanej z czujnika wzniosu iglicy a nie z uszkodzenia czujnika więc przeważnie nie powoduje zapalenia EDC.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.