Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes 208 ) Problem z wyjęciem złamanego kluczyka Mercedes 208



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kokolum

Czytelnik



Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Skała
Posiadane auto: Mercedes 208
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 29 Kwi 2010, 23:05
Temat postu:

Problem z wyjęciem złamanego kluczyka Mercedes 208


Mam problem z wyjęciem złamanego kluczyka ze stacyjki z Mercedesa Sprintera 208 '99 r... Mercedes posiada Immobilizer w kluczyku, silnik "łapie" ale nie może odpalić... w jaki sposób mozna wyjac kluczyk aby odpalić silnik... ??
Powrót do góry
Gerri

Auto Maniak



Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 2966
Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick
Posiadane auto: Citroen C4
Piwa: 225/13
Wysłany: Sob 25 Gru 2010, 09:21
Temat postu:

Re: ( Mercedes 208 ) Problem z wyjęciem złamanego kluczyka Mercedes 208


Dla potomnych. Dotyczy Sprintera seria I oraz II
Ściągamy plastikową obudowę kolumny kierowniczej
Ściągamy czarny pierścień z kabelkiem na wkładzie stacyjki
Przekręcamy wkład w pozycję pierwszą (to jest ta, na której gra tylko radio)
Obracamy srebrną, metalową nakładkę o kąt ok. 90 stopni (kierunek obojętny) i ściągamy ze stacyjki.
Wyciągamy wkład.
Jeżeli kluczyk jest w całości, to srebrną nakładkę wyciągamy JEDNOCZEŚNIE z kluczykiem i wkładem stacyjki.
Powrót do góry
leszczak23

Czytelnik



Dołączył: 24 Maj 2014
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Poznań
Posiadane auto: Mercedes Sprinter 312 2,9TDI '99
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 24 Maj 2014, 11:00
Temat postu:

Re: ( Mercedes 208 ) Problem z wyjęciem złamanego kluczyka Mercedes 208


Mogę dodać że kluczyk (nie obejma metalowa) trzeba przekręcić dokładnie 90 stopni .
Dzięki Gerri, oszczędziłeś mi czasu i nerwów.


W moim przypadku było tak:
Kluczyk przekręca się tylko 40 stopni dość opornie.
odblokowuje kierownicę i zatrzymuje się na etapie (gdzie jak po demontażu do etapu ww. tej obejmy metalowej widać pięknie jak tam pracuje taka plastikowa łezka . dalsze moje przekręcenie kluczyka powoduje że ta [color=red]łezka[/color] wysuwa się w kierunku "widza".
Jednak żeby przekręcić o te owe 90 stopni na pozycję 1 (Gerri)
odpiąłem kostkę i od dołu poruszałem tym łepkiem wielkości ołówka i jakoś dało się przekręcić kluczyk .
Sam wkład okazał się zużyty .Trzy Blaszki wystawały na jakieś pól milimetra.Zostały spiłowane i plastikowy nosek wkładki był kiepski i wymieniłem. Myślę że ten nosek współgra z tą Łezką

p
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Opinie o samochodach Mercedes 208 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne


Mercedes

klasa A

94 900

2016r.

18 740 km

zachodniopomorskie

Mercedes

klasa C

64 900

2012r.

83 000 km

wielkopolskie

Mercedes

klasa C

129 990

2014r.

45 399 km

mazowieckie

Mercedes

klasa A

25 800

2008r.

111 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2017 Created by idealneT and OM System