Od miesiaca czasu walcze z problemem zapalajacej sie kontrolki check engine ( pomaranczowy kolor - silnik )
Kontrolka zapala sie w roznych sytuacjach , nie ma tu jakiejs powtarzalnosci . Na zimnym , na goracym silniku , zaraz po odpaleniu auta , podczas jazdy , czy jade obciazony czy pusty itd.
Po zapaleniu sie kontrolki , auto traci moc i cisnie max do 90km/h . Po wylaczeniu i wlaczeniu silnika 2 razy ( zawsze 2 razy pomagaja ) kontrolka sie nie pali ponownie i auto jedzie normalnie .
Po ilus tam km , czasem po 5km czasem po 120 km , kontrolka znowu sie zapala i znowu spadek mocy . Po podpieciu do kompa zawsze wywala ten sam blad P2263 .
Bylem juz w :
- 3 razy w ASO MERCEDESA w Bialymstoku i nic to nie dalo ... Naciagneli mnie na wymiane puszki podcisnienia i za druga wizyta na wymiane rury od intercoolera . Zostawilem u nich okolo 3000zl .
Problem nie zostal rozwiazany . Powiedzieli mi ze trzeba wymienic biturbo , cena nowego z wymiana okolo 11-12 tysiakow . Pojechalem do serwisu BOSCHA , stwierdzili ze turbina jest dobra i 5 innych mechanikow powiedzialo tez ze turbina jest OK . Tez w ASO MB bialystok powiedzieli mi ze nie gwarantuja na 100% ze to jest turbina , moze to byc cos innego ... dobry numer co ? naprawa za okolo 12 tysiecy i robia sobie eksperymenty na moim aucie .
- bylem u jakiegos magika pod Zambrowem co przepalil mi filtr DPF , koszt 100 zeta - [cenzura] co to dalo ( namiar dostalem od dealera samochodow uzywanych , ze ponosc gostek mistrz swiata - wszystko naprawi )
- w Bialymstoku na ulicy GEDYMINA ( wszyscy chwala ze to najlepszy mechanik od meskow w bialym ... ale ma za maly/niski warsztat zeby do srodka sprinterem z kontenerem wjechac , przez to odmowil naprawy )
- w serwisie BOSCH w Lomzy , gdzie tez nie wiedza co i jak , za podpinke do kompa i sprawdzenie zaplacilem 100 zeta , powiedzieli ze komputer wykazal ze 3 swiece zarowe sa do wymiany i od tego trzeba zaczac ( koszt z wymiana okolo 800 zeta ) i pozniej sie zastanawiac co moze byc dalej ...
- u elektromechanika w Lomzy kolo stacji paliw LOTOS ( wylot na nowogrod ) .
- dwoch mechanikow w warszawie ( szkoda gadac ... )
- u mechanika w miejscowosci CZERWIN kolo Ostroleki
- BOSCH Kadzidlo
- Mechanik w Kadzidle ( Posprawdzal cisnienia przy turbinie jakas pompka z miernikiem i powiedzial ze cos tam za slabo jest na wskazniku .
Wymienil mi ELEKTROZAWOR CISNIENIA REGULACJI DOLADOWANIA . Zmiana jest bo widze na vacumometrze ze po calej nocy stania cisnienie jest na tym samym miejscu co bylo poprzedniego dnia , czyli na -0.9 . Wczesniej bylo tak ze jak gasilem auto to po godzinie czasu cisnienie na vacumometrze spadalo do zera .
Czyli naprawa cos dala ale lampka CHECK ENGINE dalej sie zapala .
Moze ktos przerabial podobny problem i podzieli sie jak to rozwiazal - bede wdzieczny . Oczywiscie szukam odpowiedzi w starszych postach .
Cześć
Nie bardzo wiem, czym sczytujesz ten błąd, ja mam takie tłumaczenie:
2263 (001) Event:G2/7 (Alternator with LIN bus)- Communication fault
Trudno dopatrzyć się w tym błędzie związku z utratą mocy. Czasami różne wynalazki diagnostyczne stosują swoją terminologię i swoje kody błędów.
Ten blad wyskakiwal na komputerze w ASO mercedesa . Nie wiem jakie oni maja oprogramowanie . Ten blad wyskakiwal na innych komputerach u wszystkich mechanikow u ktorych bylem . Z tego co pamietam pisalo ze jest problem z podcisnieniem .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.