czy wymienie rurke od klimy bez opuszczania silnika?
Dopadla mnie koniecznosc naprawy klimy. mam peknieta rurke aluminiowa, taka najciensza z trzech, biegnaca od gory ze zkraplacza i zaworu, do podszybia a potem z tylu za silnikiem. Zdobylem za grosze używke, ewentualnie oryginalna będzie spawana (wygląda ze jest jedno peknienie na wygięciu, raczej od naprezenia mechanicznego niż korozji).
Czy ktoś może mi podpowiedzieć czy wystarczy rozebrać gore silnika (filtr powietrza/dolot) żeby te rurke zdemontować czy tez będę musial opuszczać silnik?
Ewentualne podpowiedzi mile widziane.
Sama naprawa będzie wieksza, bo w ramach szukania dziury okazało się ze chlodnica również już trochę puszcza (chociaż glowny wyciek jest wlasnie z rurki). Docelowo naprawdopodobniej odstawie auto do mechanika. Chcialbym jednak wiedzieć w temacie opuszczania silnika, ponieważ to może wprost wplynac na koszty naprawy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Układ chłodzenia i ogrzewanie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.