Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 811 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
Wysłany: Pon 10 Sty 2011, 11:05
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) W220-S500, wyłącza cylinder
holloww - piszesz herezje. Mieszasz pojęcia napełnienia, kaloryczności i ilości oktanów.
Druga sprawa jak przy uszkodzeniu końcówki mocy może pomóc wymiana komputera? Totalna bzdura. To taka bzdura jak byś zamiast zużytych świec zapłonowych wymieniał komputer i miało by to przynieść taki sam efekt jak wymiana świec. Jak padła końcówka mocy to trzeba ją wymienić i podmiana komputera zupełnie nic nie da.
Jak kolego nie wiesz to lepiej nie wymyślaj nowych teorii, które mogą wprowadzać innych użytkowników w błąd.
Trzecia sprawa to LPG jest paliwem jak każde inne - prawidłowo zainstalowana instalacja nie robi żadnych dodatkowych szkód w samochodzie. Wszyscy pseudo mechanicy samochodowi jak nie wiedzą co jest grane i widzą że jest LPG to od razu zwalają wszystko na LPG (taka moda w naszym kraju panuje) _________________ www.qnisz.pl SilnikiFalowniki Motoreduktory Przekładnie Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Re: ( Mercedes klasa S ) W220-S500, wyłącza cylinder
Qnisz napisał:
Druga sprawa jak przy uszkodzeniu końcówki mocy może pomóc wymiana komputera? Totalna bzdura. To taka bzdura jak byś zamiast zużytych świec zapłonowych wymieniał komputer i miało by to przynieść taki sam efekt jak wymiana świec. Jak padła końcówka mocy to trzeba ją wymienić i podmiana komputera zupełnie nic nie da.
Jak kolego nie wiesz to lepiej nie wymyślaj nowych teorii, które mogą wprowadzać innych użytkowników w błąd.
Końcówka mocy - tranzystor sterujący cewką zapłonową znajduje się właśnie w sterowniku silnika, więc jeśli wina jest tak tu nazwanej końcówki mocy to wymiana tak tu zwanego komputera na pewno załatwi sprawę.
Często przyczyną odłączania cylindrów w silnikach M112 i M113 jest/są niedrożny/e katalizator/y. _________________ Jest Gwiazda, jest jazda!!!
Dołączył: 05 Cze 2011 Posty: 73 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin, Włodawa, Chełm, Nałęczów Posiadane auto: MERCEDES W220 S 500 L 4MATIC 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 18 Lip 2013, 09:11
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) W220-S500, wyłącza cylinder
Witam,
I u mnie auto jak jest zimne to chodzi na część cylindrów.
Jak się rozgrzeje to zaczyna pracować poprawnie :/
Nie wiem co może być przyczyną :/ _________________ Muzzy_k
Witam wojtak4. posiadam Ml 320 i mam ten sam problem. chciałem się dowiedzieć czy dałeś sobie rady z tym problemem ?? ( wyłącza cylinder ) Pozdrawiam.
to jest benzyna oczywiście i też ma LPG? na kompie nie ma błędów? tylko wypadanie zapłonów?
muzzyk_k napisał:
Witam,
I u mnie auto jak jest zimne to chodzi na część cylindrów.
Jak się rozgrzeje to zaczyna pracować poprawnie :/
Nie wiem co może być przyczyną :/
Oczywiście też chodzi o w220 silnik 5.0? i też ma LPG? w silniku nie ma błędów? wszystkie elementy jak filtry i świece i kable wymienione? _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Dołączył: 13 Mar 2016 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: w221 M273 4matic
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 13 Mar 2016, 21:33
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa S ) W220-S500, wyłącza cylinder
Witam.
Nie wiem czy u to dobry trop ale miałem ostatnimi czasu podobna przypadłość w w221 M273 objawiająca się wyłączaniem cylindra podczas pracy. komputer wywalał błąd braku spalania na cylindrze oczywiście szukać można było wszędzie ale przyczyna okazała się bardzo prozaiczna i w sumie tam nikt by tego raczej nie szukał.
winne temu były wtyczki wtryskiwaczy.
z wiekiem wtyczki tracą kontakt i komputer w pewnym momencie zaczyna walić nam błąd wtryskiwacza i włącza cylinder. wystarczy poprawić blaszki we wtyczce i kłopot znika. jedynie co to trzeba bardzo uważać na rozpadające się plastiki wtyczek ich materiał staje się po czasie bardzo kruchy i niestety strasznie łatwo się łamią.
a to fotki problemu:
ciekawe czy da się w Mercedesie kupić nowe wtyczki????? a w szczególności obudowę plastikową wtyczki bo piny sa ok.
Dołączył: 05 Gru 2015 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): opole Posiadane auto: W 220 3.2
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 12 Gru 2016, 20:11
Temat postu:
To samo
Witam. Mam ten sam chyba problem. 3.2 w gazie i po dodaniu gazu na max do końca obrotów zaczyna chodzić jak traktor i zapala się check. Po zgaszeniu i zapaleniu chodzi normalnie.. Wypadanie zapłonu na 1i2 cylindrze. . Wymieniłem 3razy cewki, kable i świece i problem ten sam. Z tego co wyczytałem to od spalin tam coś.. Katalizatory wycięte. Jak to jest to co piszą wcześniej to jakie to koszta? I o co chodzi w sumie? Trzeba wgrać nowa mapę do komputera czy jak? Droga to impreza? _________________ AUO
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa S ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.