Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa A i Vaneo ) Uszczenienie wtryskiwaczy a klasa 1,7 CDI


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
josef frantz

Dyskutant



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 50
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: TOYOTA 2.0 D4D MAZDA 1.25 YAMAHA FZS 600
Piwa: 7/5
Wysłany: Czw 22 Lis 2012, 18:57
Temat postu:

Wtryski, wtryski, oh te wtryski...


Witam,

Jest wiele postów opisujących tą przypadłość silników A Klasy 1.7 CDI. Stwierdzenie mechanika, że zamontowanie wtrysków jest w nich źle rozwiązane, nie jest pozbawione racji. Faktycznie każda para wtrysków jest zabezpieczona jednym jarzmem, dokręconym śrubą M6 do głowicy. Przy użyciu zbyt dużej sił, można łatwo zerwać w/w śrubę, lub zniszczyć gwint w głowicy. Dokręcając zbyt słabo, mamy nieszczelność na wtrysku czasem w kilka dni po wykonaniu naprawy. I koło się zamyka.
Co robić?
1. Przed założeniem wtrysków dobrze oczyścić gniazdo wtrysku. Często pozostaje tam nagar z okresu eksploatacji z nieszczelnością. Posłużyć się specjalną szczotką. Można odkurzaczem wyssać wszystkie drobne pozostałości.
2. Koniecznie zastosować nowe śruby jarzma dociskającego wtryskiwacze. Użyć specjalnej pasty do montażu wtrysków ( w ostateczności smar miedziany).
3. Można nowe uszczelki miedziane mocno rozgrzać i poczekać do ostygnięcia. Po przegrzaniu miedź staje się bardziej elastyczna i lepiej dolega do gniazda i wtrysku.
4. Użyć zalecanej siły, do dokręcenia śruby jarzma.

Tu znajdziesz wiele informacji nie tylko na ten temat.
Pozdrawiam.

http://www.kozak-k.net84.net/
http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=130411
_________________
Brak
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
delek

Auto Maniak



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 825
Skąd jesteś (miejscowość / region): wlkp
Posiadane auto: w168 170 cdi
Piwa: 95/5
Wysłany: Czw 22 Lis 2012, 20:34
Temat postu:

Re: Wtryski, wtryski, oh te wtryski...


josef frantz napisał:
uszczelki miedziane mocno rozgrzać i poczekać do ostygnięcia

Lepiej je rozgrzać i nie czekać tylko jak najszybciej schłodzić - od razu po odjęciu od płomienia wrzucić do wody.
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
josef frantz

Dyskutant



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 50
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: TOYOTA 2.0 D4D MAZDA 1.25 YAMAHA FZS 600
Piwa: 7/5
Wysłany: Pią 23 Lis 2012, 17:12
Temat postu:

schłodzić koniecznie


Witam,
Oczywiście dalek ma rację. Schłodzić szybko. Nie wiem co mnie zmuliło pisząc poczekać.
A teraz powiem więcej. Zjem obiad i zasuwam do garażu uszczelniać wtryski. Będę robił to po raz trzeci. Dwa razy w samochodzie własnym, teraz u kolegi.
Pozdrawiam.
_________________
Brak
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla


MercedesCLS 350

209 900

2018r.

140 408 km

kujawsko-pomorskie

MercedesGLC 250

143 900

2018r.

95 000 km

mazowieckie

MercedesS 400

720 744

2023r.

27 252 km

kujawsko-pomorskie

MercedesE 350

69 900

2013r.

252 000 km

kujawsko-pomorskie

MercedesB 150

27 000

2007r.

200 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System