Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa A i Vaneo ) Uszczenienie wtryskiwaczy a klasa 1,7 CDI


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
josef frantz

Dyskutant



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 50
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: TOYOTA 2.0 D4D MAZDA 1.25 YAMAHA FZS 600
Piwa: 7/5
Wysłany: Czw 22 Lis 2012, 18:57
Temat postu:

Wtryski, wtryski, oh te wtryski...


Witam,

Jest wiele postów opisujących tą przypadłość silników A Klasy 1.7 CDI. Stwierdzenie mechanika, że zamontowanie wtrysków jest w nich źle rozwiązane, nie jest pozbawione racji. Faktycznie każda para wtrysków jest zabezpieczona jednym jarzmem, dokręconym śrubą M6 do głowicy. Przy użyciu zbyt dużej sił, można łatwo zerwać w/w śrubę, lub zniszczyć gwint w głowicy. Dokręcając zbyt słabo, mamy nieszczelność na wtrysku czasem w kilka dni po wykonaniu naprawy. I koło się zamyka.
Co robić?
1. Przed założeniem wtrysków dobrze oczyścić gniazdo wtrysku. Często pozostaje tam nagar z okresu eksploatacji z nieszczelnością. Posłużyć się specjalną szczotką. Można odkurzaczem wyssać wszystkie drobne pozostałości.
2. Koniecznie zastosować nowe śruby jarzma dociskającego wtryskiwacze. Użyć specjalnej pasty do montażu wtrysków ( w ostateczności smar miedziany).
3. Można nowe uszczelki miedziane mocno rozgrzać i poczekać do ostygnięcia. Po przegrzaniu miedź staje się bardziej elastyczna i lepiej dolega do gniazda i wtrysku.
4. Użyć zalecanej siły, do dokręcenia śruby jarzma.

Tu znajdziesz wiele informacji nie tylko na ten temat.
Pozdrawiam.

http://www.kozak-k.net84.net/
http://mercedes.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=130411
_________________
Brak
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
delek

Auto Maniak



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 825
Skąd jesteś (miejscowość / region): wlkp
Posiadane auto: w168 170 cdi
Piwa: 95/5
Wysłany: Czw 22 Lis 2012, 20:34
Temat postu:

Re: Wtryski, wtryski, oh te wtryski...


josef frantz napisał:
uszczelki miedziane mocno rozgrzać i poczekać do ostygnięcia

Lepiej je rozgrzać i nie czekać tylko jak najszybciej schłodzić - od razu po odjęciu od płomienia wrzucić do wody.
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
josef frantz

Dyskutant



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 50
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: TOYOTA 2.0 D4D MAZDA 1.25 YAMAHA FZS 600
Piwa: 7/5
Wysłany: Pią 23 Lis 2012, 17:12
Temat postu:

schłodzić koniecznie


Witam,
Oczywiście dalek ma rację. Schłodzić szybko. Nie wiem co mnie zmuliło pisząc poczekać.
A teraz powiem więcej. Zjem obiad i zasuwam do garażu uszczelniać wtryski. Będę robił to po raz trzeci. Dwa razy w samochodzie własnym, teraz u kolegi.
Pozdrawiam.
_________________
Brak
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla


MercedesGLA 220

87 900

2015r.

63 000 km

wielkopolskie

MercedesViano

74 900

2011r.

192 000 km

mazowieckie

MercedesGLC 220

124 900

2018r.

95 000 km

mazowieckie

MercedesE 350

49 900

2009r.

313 507 km

kujawsko-pomorskie

MercedesA 170

15 490

2005r.

219 831 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System