Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 55 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pszczyna/śląskie Posiadane auto: Mercedes W168 A170
Piwa: 0/1
Wysłany: Pon 22 Sie 2011, 21:05
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) niknie plyn
no jest postęp!!! zauważyłem mokre miejsce !!! To chyba (jak się nie mylę) nagrzewnica. wchodzą 2 węże obok siebie do blachy mniej więcej w środku auta tak bardziej na prawo od środka. Pod nimi zauważyłem mokry ślad w zagłębieniu blachy na ściance i pod. Jakby mógł ktoś sie wypowiedzieć czy to na pewno to... na eazie wlałem trochę płynu uszczelniającego chłodnice i trzyma ale pojeżdżę jeszcze trochę to się okaże. Jeżeli ktoś miał taką usterkę prosze o info jak naprawa i koszty.
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 55 Skąd jesteś (miejscowość / region): śląsk Posiadane auto: W169 180CDI
Piwa: 0/3
Wysłany: Pią 11 Sty 2013, 12:12
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) niknie plyn
Jezeli komputer informuje o koniecznosci dolania plynu chlodzacego to ile nalezy go dolac? Pytanie bardzo banalne ale na zborniku wyrownawczym w ksztalcie przypominajacym kule, gorna czesc jest czarna i nie widac plynu natomiast dolna czesc jest przezroczysta, i nie ma nigdzie fizycznego wskaznika poziomu. Dolanie do do polowy czyli do granicy zbiornik przezroczysty-zbiornik czarny wydaje sie byc za male (falowanie wskazowki temperatury w zakresie miedzy ok 82-90 podczas gdy przed znikaniem plynu wskazowka dochodzi do 90 i ani drgnela nie zaleznie od temp otoczenia). Nie chcialbym przesadzic z ta dolewka.
Dolewaj po trochu aż zgaśnie komunikat. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 350 Skąd jesteś (miejscowość / region): pod w-wa, mazowieckie Posiadane auto: W414, vaneo 1.6 '02 LPG auto
Piwa: 17/2
Wysłany: Pon 25 Lut 2013, 22:20
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) niknie plyn
Na zbiorniczku wyrównawczym jest znacznik poziomu w formie pionowej kreski, taki pogrubiony plastik w tym miejscu. Wg instrukcji poziom powinien dotykać dolnej części tej kreski.
Tylko poziom dopiero zobaczymy świecąc latarką.
Trzeba też uważać bo zbiorniczek może być zabarwiony na niebiesko od starego płynu tworząc złudny poziom, a prawdziwy widać dopiero gdy w ściankę zaświeci się latarką. Płynu nie może być zadużo bo wtedy powstaje zbyt duże ciśnienie.
A tak na marginesie, jeśli w tym samochodzie można się bez problemu dostać do nagrzewnicy, np w celu wymiany opaski to duży bonus ze strony producenta. Zwykle w samochodach trzeba wyjmować całą deskę.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Układ chłodzenia i ogrzewanie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.