Re: ( Mercedes Sprinter ) Pierwszy Sprinter strzelil mi w twarz ;) ...
Dokladnie tak ..
Stwierdzilem ze skoro juz tak sie bawie to zrobie genralne porzadki ..
A co nalezy sie mu ..Mysle ze jak sie z tym uporam to bedzie mi sluzyl ..
Tylko i tak do konca nigdy nie bede szczesliwy bo mam ten diabelski most 34-7 i w trasie nie da rady szybciej jak 100-110 bo obroty ponad 3000 tys daja sie odczuc w uszach podczas 24 h godzinnej podrozy..
mam ten diabelski most 34-7 i w trasie nie da rady szybciej jak 100-110
Tutaj uważaj - bo z 80-cio konnym motorkiem dużo nie nawojujesz. Jak zmienisz most i cokolwiek załadujesz na pakę to może się okazać że nigdy piątego biegu nie włączysz
Re: ( Mercedes Sprinter ) Pierwszy Sprinter strzelil mi w twarz ;) ...
Cytat:
Tutaj uważaj - bo z 80-cio konnym motorkiem dużo nie nawojujesz. Jak zmienisz most i cokolwiek załadujesz na pakę to może się okazać że nigdy piątego biegu nie włączysz
Re: ( Mercedes Sprinter ) Pierwszy Sprinter strzelil mi w twarz ;) ...
Dziekuje kolego za link..
Wszystko mi sie przyda do wymiany tej uszczelki..
Mam nadzieje ze nic nie spartole ..
Jeszcze raz wam wszystkim dziekuje za pomocna dlon..to naprawde cenniejsze niz moze sie wydawac ..
Co do moich ladunkow to z pewnoscia nie sa to materace ..Glownie elektronika i paczki..W zwiazku z czym ladunek moze czasami bywac dosc ciezszy..Ale chociaz zebym mogl tak sobie osignac predkosc 110 km /h to bede zadowolony..
Bo poki co mam wrazenie ze taka 95 km/h jest w sytacji obecnego mostu dosc optymalna..
Poza tym powiem wam ze juz przy tym moscie i ladunku ktory wiozlem ostanio jadac pod gore musialem juz pilowac na czwartym biegu ..:/
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Nie 17 Lip 2011, 11:14
Temat postu:
Re: ( Mercedes Sprinter ) Pierwszy Sprinter strzelil mi w twarz ;) ...
Mathew2010 napisał:
Dziekuje kolego za link..
Wszystko mi sie przyda do wymiany tej uszczelki..
Musisz być świadomy, że taka wymiana to nie zawsze "bułka z masłem". Wtrysk potrafi się tak zapiec w gnieździe, że nie pomagają nawet specjalne ściągacze i czasami kończy się na zdjęciu głowicy! Jeżeli jednak uda Ci się wyjąć wtrysk (czasami pomocne jest porządne rozgrzanie silnika przed taką operacją) to zwróć uwagę na BARDZO DOKŁADNE oczyszczenie gniazda przed ponownym montażem wtrysku! Śruba mocująca wtrysk jest bardzo cienka i dokręcana z małą siłą (7 Nm + 90 stopni + 90 stopni lub w innych silnikach 7Nm + 180 stopni) tak więc niedokładne oczyszczenie gniazda spowoduje w krótkim czasie "powtórkę z rozrywki"!
Mathew2010 napisał:
Ale chociaz zebym mogl tak sobie osignac predkosc 110 km /h to bede zadowolony..
Bo poki co mam wrazenie ze taka 95 km/h jest w sytacji obecnego mostu dosc optymalna..
Poza tym powiem wam ze juz przy tym moscie i ladunku ktory wiozlem ostanio jadac pod gore musialem juz pilowac na czwartym biegu ..:/
Powtarzam - silnik jest słaby i móc to sobie możesz (i tylko tyle)
I nie słuchaj rad typu "załóż taki most lub inny" bo tego rodzaju rzeczy rozpatruje się naprawdę wielotorowo. Producent zmuszony jest przyjąć jakiś kompromis - gdyż trudno żeby robił kilka różnych aut naraz: jedno na lekkie ładunki, drugie na cięższe, trzecie do jazdy po równym a czwarte na serpentyny
Powtarzam: TO JEST KOMPROMIS i jest możliwe, że w specyficznych warunkach eksploatacji modyfikacja przełożenia zda bardzo dobrze egzamin. Musisz jednak podsumować wszystkie za i przeciw, obserwować auto w terenie na którym je eksploatujesz: czy naprawdę większość czasu jazdy jedziesz na biegu najwyższym, auto jest w stanie osiągnąć obroty maksymalne silnika i tej mocy jest na tyle, żeby przełożenie zmienić i prędkość max. zwiększyć, czy w drugą stronę: auto rzadko jest w stanie osiągnąć max obroty, często trzeba redukować biegi żeby nie zdusić silnika. W takim przypadku kombinowanie z przełożeniem sytuację jeszcze pogorszy!
Re: ( Mercedes Sprinter ) Pierwszy Sprinter strzelil mi w twarz ;) ...
Masz kolego racje co tego mostu..Przespalem dzisiaj sie z tym temaatem ..
Jesli wrzuce szybszy most to autko naprawde bedzie slabiutkie..
Bo nawet przy tym ladunku ktory wiozlem ostnio musialem redukowac na 4 i tez nie bylo szalu..
Dlatego przypuszczam ze przy szybszym moscie musialem bym zejsc do 3 albo wogole musial bym pchac pod gore ..
Mysle ze najlepszym rozwiazaniem bedzie zrobic ta uszczelke wtrysku..I pojezdzic poki autko bedzie sie spisywalo..A nastepny zakup bedzie z wiekszym silniczkiem przystosowany tylko i wylacznie do dalekich w miare szybkich autostrad..
Re: ( Mercedes Sprinter ) Pierwszy Sprinter strzelil mi w twarz ;) ...
I zawsze mozna znalezc zloty srodek ...
Poki co jeszcze nic nie zrobilem ..Narazie duzo gadam ..W tym tygodniu zabieram sie za prace z wtryskiem ..Ale po tym co piszecie chyba jednak udam sie do Mechanika;)..
Swoja droga jesli jest ktos z lodzi to mogl by mi kogos milego i symaptycznego polecic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.