Jak obyczaj nakazuje i dobre maniery najpierw przywitanie i parę słów o sobie ..
W młodości nagłaśniałem autka, zakładałem C.Z. i robiłem różnej maści zabudowy ... Ponieważ mieszkam w miejscu gdzie kwitła produkcja obuwia, wielu ludzi rozwoziło te buty po Polsce ... raz, zarabiając krocie, dwa bardzo szybko przesiadając się w Sprintery czy Vita .. Sporo tych aut nagłaśniałem ... i przyrzekłem sobie że co jak co ale VITO to kiedyś sobie kupię ...
No .... nie bardzo mi się udało to spełnić a lata mijały ... w końcu po prawie 15 .. nie całkiem kupiłem ale zamieniłem za wyrąbiste BUGGY ....
Kwota nie duża więc o Vito może nie będę sie rozpisywał bo w środku wygląda jak by przeszło przez nie tornado klasy F5 .. a z zewnątrz jak by porwała je powódź stulecia i niosła od Zakopanego do samego Morza obijając po drodze o wszystkie mosty i drzewa ...
ALE >> ponieważ bardzo mi się podoba ta buda i cała koncepcja auta, a grzebać przy różnych autach umiem i lubię mając sporo czasu wolnego .. postanowiłem dołożyć ile trzeba i kasy i serca żeby zreanimować to cudo
Środek to banał .. z zewnątrz blacharka + lakiernik zrobią swoje ... ale problem mam z silnikiem ... Oczywiście najlepiej dać koło 4 tyś i kupić motor .. ale może znajdę tu deko informacji i uda się CDI-ka też uruchomić ... Najpierw skompletuje wszystko .. poczyszczę .. potem STAR DIAGNOSE i będziem próbować ...
Objawy są takie że świecą świece żarowe .. bez "plaka" w dolocie i pedału w podłodze nie zapali ... ale jak zapali to nawet jakoś tam klepie no i wiadomo _ tryb serwisowy do 3 tyś obr ... no ale powojuję ...
Hehe .... no tom się rozpisał .. Tak czy inaczej >> kłaniam się nisko ... _________________ Pozdro !
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Pon 11 Lip 2011, 08:49
Temat postu:
Re: ( Mercedes ) Dobry wieczór ;-) ..
Witamy również - jak na razie widać zapowiada się wielka miłość
Trudności w odpalaniu mogą być spowodowane zbyt niskim ciśnieniem na listwie "rail". Przyczyny mogą być różne - np. któryś wtryskiwacz puszcza paliwo na przelew zamiast do cylindra. Trzeba jednak mieć trochę wprawy w diagnozowaniu silników CDI (i najlepiej komputer) żeby przeprowadzić jakieś wstępne pomiary.
Wiem, wiem .... na razie muszę go ogarnąć z tym co potrafię bez kompa .. posprawdzam świeczki amperomierzem, po czyszczę wszystkie węże od podciśnienia i te łączniki plastikowe co lubią się przytkać tą czarną "smołą", te od turba .. sprawdzę jak się ma "dmuchawka" i zawór nią sterujący itd ... potem SD i zobaczymy .. na razie szukam jeszcze Workshop-manual ....
Dzisiaj rano "odkryłem" że powinien mieć klimę ... może coś z niej zostało .. Ojj .... będzie albo "PIMP My RIDE" albo "Monstergarage" .... heheh .... _________________ Pozdro !
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes ) Przywitania
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.