Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Prabuty , Pomorskie Posiadane auto: ford mondeo mk2 1.8
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 31 Mar 2011, 17:23
Temat postu:
silnik się dławi
Witam wszystkich.Z góry proszę na mnie nie krzyczec że taki temat już był bo przewaliłem całe forum i sa tylko podobne Merc 212 2.9 tdi pięknie odpala , pięknie jedzie i ma moc ale po około godzinie jazdy jak chcę przyśpieszyc powyżej 3000 obrotów zaczyna się dusic , po następnych kilkudziesięciu km zaczyna się dusic powyżej 2500 obr. po następnych 20 km zaczyna się dusic powyżej 2000 obr. i tak coraz gorzej aż muszę stanąc i zgasic silnik.Po odczekaniu kilkunastu minut przez jakiś czas jedzie normalnie a potem znów to samo. Im dłużej poczekam tym dłużej pojadę . Proszę o jakieś porady
Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 198 Skąd jesteś (miejscowość / region): Konskie Posiadane auto: Audi a6,Sprinter 312
Piwa: 3/0
Wysłany: Czw 31 Mar 2011, 20:16
Temat postu:
Re: ( Mercedes Sprinter ) silnik się dławi
Sprawdz czy turbina nie przeladowywuje.Ja mialem uszkodzona gruszke przy turbinie i odcinalo mu dawke.Poprostu przeladowuje i odcina dawke.najpierw sprawdz ta gruszke.Jak bedzie dobra to mi napiusz to cos innego poradzimy.
Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Prabuty , Pomorskie Posiadane auto: ford mondeo mk2 1.8
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 05 Kwi 2011, 19:20
Temat postu:
Re: ( Mercedes Sprinter ) silnik się dławi
Witam ponownie . Gruszka czyli zawór podciśnienia turbiny wymieniony i guzik to dało ale zaobserwowałem coś dziwnego . Otóż jak odpalę zimny motor to przez przewód paliwowy od baka do filtra paliwa lecą bardzo drobne pęcherzyki i wiem że to norma ale po paru km jazdy kiedy zaczyna się wszystko pieprzyć tym wężykiem płyną potężne bąble powietrza . Wygląda to tak że przewodem płyną 3 centymetry powietrza i 3 cm paliwa i tak na przemian , dodaję wtedy gazu i zaczyna się dusić .
Witam wszystkich.Z góry proszę na mnie nie krzyczec że taki temat już był bo przewaliłem całe forum i sa tylko podobne Merc 212 2.9 tdi pięknie odpala , pięknie jedzie i ma moc ale po około godzinie jazdy jak chcę przyśpieszyc powyżej 3000 obrotów zaczyna się dusic , po następnych kilkudziesięciu km zaczyna się dusic powyżej 2500 obr. po następnych 20 km zaczyna się dusic powyżej 2000 obr. i tak coraz gorzej aż muszę stanąc i zgasic silnik.Po odczekaniu kilkunastu minut przez jakiś czas jedzie normalnie a potem znów to samo. Im dłużej poczekam tym dłużej pojadę . Proszę o jakieś porady
Wystarczy wymienić wężyk pomiędzy zaworem podciśniena a turbiną koszt 3 złote ja tez męczyłem się z tym pół roku zanim znalazłem usterkę wężyk z czasem robi się miękki i podciśnienie go zasysa do tego stopnia żę zaciska go całkowicie i turbina nie dostaje na zawór podciśnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.