Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
ok.. jestem po zabiegu demontażu alternatora i zamontowania nowego. Można to zrobić samemu- potrzebny kanał/podnośnik, trochę narzędzi na pierwszy raz jakies dobre 4 godziny i sporo cierpliwości.... zabrałem się za to sam ponieważ nikt nie umiał mi powiedzieć jak wygląda wymiana. Myślałem że już nic nie zdziałam bo alternator jest duży górą nie wyjdzie a dołem po demontażu głównego stabilizatora w jednej pozycji wychodzi co do 1 mm. Opisana sytuacja w CLK 200 270 cdi, szczegółowo mogę to opisać jak znajdzie się chętny.
Czy falowanie ustało...??? bo to przecież najważniejsze ... Nie wiem skończyłem późno i przez 15 min było ok. Dziś przetestuje i zobaczymy. Dam znać na pewno - dodam że stary alternator kręcił sie w dwie strony dopiero z większą siłą w jedna stronę załączało się sprzęgło w nowym działa w 1 stronę w drugą lekki obrót sprawia załączenie sprzęgła.
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
No to tak... cały dzień było ok aż to przed chwilą podjechałem pod bramę domu i auto wpadło w wir lekkich falowań - załamałem się..
wymieniony alternator
pompa wody
rolki
uszczelniona pompa wysokiego cienienia
czujniki cisnienia na listwie także
przepływomierz
klima nabita z odpowiednia iloscia oleju
dodam iż bez paska wieloklinowego motor chodzi idealnie ...
dodam także że silnik kompletnie sie nie dogrzewa po jakichs 30 min trasy osiaga max 40 stopni miasto max55
falowanie występuje sporadycznie na biegu jałowym, nie odczuwalne w czasie jazdy
wymiana termostatu mnie czeka jutro, czy może falować także przez dogrzewacz???? pomocy !
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 106 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: W209 320CDI, R171 200 K., W216 500
Piwa: 3/0
Wysłany: Pon 05 Gru 2011, 19:55
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
Sparwdź wtryski, nie kompem a na maszynie.
Ewentualnie sprawdzić jeszcze podgrzewacz, sterowanie podciśnienia i EGR przyczyna leży na pewno w któryś z tych rzeczy.
Spróbuj odłączyć zasilanie od podgrzewacza i pojeździj
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
nionio222 napisał:
Sparwdź wtryski, nie kompem a na maszynie.
Ewentualnie sprawdzić jeszcze podgrzewacz, sterowanie podciśnienia i EGR przyczyna leży na pewno w któryś z tych rzeczy.
Spróbuj odłączyć zasilanie od podgrzewacza i pojeździj
Kolego nie wiem na 100% ale chyba trafiłeś w 10. Byłem na kompie mam błąd P1470 - Zawór podcisnienia klapy regulacji cisnienia lub regulacja cisnienia doładowania. -- o co chodzi ???
Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 106 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: W209 320CDI, R171 200 K., W216 500
Piwa: 3/0
Wysłany: Pon 05 Gru 2011, 23:16
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
z prawej strony przy zbiorniczku płynu chłodniczego jest taki sterownik podciśnienowy wychodzą dwa podciśnienia i filterek, drugi jest z lewej za kolektorem ssącym zamień na probe i zobacz jak bedzię
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
Widzę, że kolega piotr to dość oporny człowiek bo wszystko było opisane od początku co trzeba zrobić żeby zdiagnozować usterkę, a nie wymieniać wszystko po kolei. No ale to też jest jakaś opcja. Powodzenia w dalszym docieraniu do prawdy. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
holloww napisał:
Widzę, że kolega piotr to dość oporny człowiek bo wszystko było opisane od początku co trzeba zrobić żeby zdiagnozować usterkę, a nie wymieniać wszystko po kolei. No ale to też jest jakaś opcja. Powodzenia w dalszym docieraniu do prawdy.
Gdzie to według Ciebie kolego jest od początku opisane ? z chęcią przeczytam
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
nionio222 napisał:
z prawej strony przy zbiorniczku płynu chłodniczego jest taki sterownik podciśnienowy wychodzą dwa podciśnienia i filterek, drugi jest z lewej za kolektorem ssącym zamień na probe i zobacz jak bedzię
ok. zrobię tak zaraz, dogrzewacz wyłączyłem na zegarach czy to wystarczy ? czy trzeba odłączyć kostke?
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
Piotr1000 jeżeli nie zaprzestaniesz łamać regulaminu i zasad Netykiety to zamknę Ci temat.
Nie cytujemy postów,jeżeli odpisuje się tuż pod nim,a punkt 20 regulaminu masz widzę całkowicie w nosie. _________________ Nie znam się,kobietą jestem ...
(zpa 1256585)
Re: ( Mercedes klasa C ) falujące obroty silnika 2.7 CDI na biegu jałowym
Panowie naświetlcie mi co się okazało problemem z tymi obrotami, mam dokładnie taką samą sytuacje w takim samym modelu mercedesa i silnika. Z powyższych postów nie umie wyczytać co było tak na prawdę powodem. Z góry dzięki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa C ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.