Proszę o wasze rady. Od wczoraj mam problem z odpalaniem na zimnym i na cieplym silniku.Zauwazylem pecherzyki powietrza w przewodzie ktory wychodzi z filtra paliwa a wchodzi do pompy paliwa zazwyczaj sa to dwa pecherzyki.Jak go dluzej pokrece to za trzecim razem odpale.Gdy odpali pracuje rowno i w przewodach nie widac pecherzykow powietrza. Bylem dzisiaj u kilku mechanikow opinie rozne zazwyczaj mowia o awari wtryskiwaczy lub czujnika cisnienia na listwie nie sa to male koszty a ja nie chce byc naciagniety przez nich bo kazdy mowil ze te male pecherzyki powietrza nie maja nic do odpalania,bo gdy silnik pracuje to niewidac zeby zaciagal tez powietrze. Silnik 2.7CDI 2002r 196000. PROSZE O WASZA POMOC
Witam. Faktycznie raczej nie czepiałbym się powietrza. Może należałoby zacząć od świec żarowych?. Czy jak dłużej pokręcisz to zapala równo jak kiedyś czy też "rozkręca" się jak traktor, czy po zapaleniu zadymi z rury na czarno, czy raczej jasnym dymem. Możliwości jest sporo i ciężko będzie zdiagnozować przez komputer, ale ja bym zaczął od świec.
Pozdrawiam
Swiece zarowe mam nowe czyli jakies dwa miesiace,akumulator tez jest nowy czyli dobrze kreci,rozrusznik tez jest ok. ladowanie takze.W zime mialem rowniez problemy z odpalaniem ale tylko wtedy gdy temperatura spadala ponizej zera ale do tej pory bylo wszystko ok. Czy nato moze miec wplyw ropa,bo cos mi sie wydaje ze jakos byla ona felowna bo jakby troche inaczej pracowal silnik i jakby niemial swojego powera.
Witam. Oczywiście paliwo ma duży wpływ na pracę silnika, ale gdybyś kupił chrzczone paliwo to po nastepnym tankowaniu powinno się poprawić. Jeżeli jesteś pewien, że świece są sprawne i układ podgrzewania działa prawidłowo, rozrusznik kręci wystarczająco szybko a filtr paliwa nie jest zapchany, to pozostaje chyba tylko sprawdzić ciśnienie sprężania i ewentualnie wtryski.
Silnik CDI jest dosyć dobrze "oczujnikowany" więc może warto zanim pójdziesz w koszty -podjechać i podpiąć się do komputera i sprawdzić czy w pamięci nie ma zapamiętanych błedów i jakie są parametry rzeczywiste (zmierzone) podczas pracy. Może to pomoże Ci zawęzic zakres poszukiwań i koszty.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.