Dołączył: 19 Paź 2010 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: A160 cdi 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 19 Paź 2010, 10:35
Temat postu:
Ubywający płyn chłodniczy
Witam, mam problem z ubywającym płynem. Na przeglądzie mechanik stwierdził, że nie widzi żadnego wycieku i nie jest w stanie zlokalizować powodu ubywania płynu. Ciekawostką jest to, że płyn ubywa bardzo szybko, ale tylko do pewnego poziomu - minimum wymaganego do jazdy. Czy zalewać jakiś uszczelniacz? Czy może jeździć na poziomie minimum (kontrolka się zapala od czasu do czasu). Nie ma płynu w oleju. Pozdrawiam _________________ www.vstk.eu
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 547 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław / dolnośląskie Posiadane auto: Fiat Grande Punto Dynamic z Blue&Me 1.4 8V (77KM) / 2009r. /
Piwa: 10/2
Wysłany: Wto 08 Mar 2011, 11:35
Temat postu:
Re: Ubywający płyn chłodniczy
stayrudee napisał:
Witam, mam problem z ubywającym płynem. Na przeglądzie mechanik stwierdził, że nie widzi żadnego wycieku i nie jest w stanie zlokalizować powodu ubywania płynu. Ciekawostką jest to, że płyn ubywa bardzo szybko, ale tylko do pewnego poziomu - minimum wymaganego do jazdy. Czy zalewać jakiś uszczelniacz? Czy może jeździć na poziomie minimum (kontrolka się zapala od czasu do czasu). Nie ma płynu w oleju. Pozdrawiam
Płyn chłodniczy może niknąć mimo braku wycieku wtedy, gdy diesel pokonuje bardzo krótkie odcinki - np. codzienny dojazd do pracy, w jedną stronę założmy 5km. W drugą tyle samo...
Jeżeli nie ma żadnej mazi pod korkiem oleju to wszystko wskazuje na to, co napisałem wyżej Więc nie martw się Kolego, to normalne i niczemu nie szkodzi. Nikt nie powiedział, że diesel nie może być użytkowany na krótkich codziennych trasach do pracy
Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 55 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pszczyna/śląskie Posiadane auto: Mercedes W168 A170
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 19 Sie 2011, 20:48
Temat postu:
mam to samo
mam ten sam problem. Kupiłem nie dawno A170CDI - 500 km przejechał bez problemu a teraz zaczęło ubywać płynu. Włącza się lampka poziomu - pływak na dole, dolewam do max i po przejechaniu około 100 km znowu pływak na dole i lampka ostrzegawcza o niskim poziomie. Dodam, że nie zlokalizowałem żadnego wycieku, auto ma moc, nie kopci, nie ma żadnej mazi pod korkiem... POMOCY !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Układ chłodzenia i ogrzewanie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.