Pytanie jak w temacie , na przeglądzie pan stwierdził że w tyle już by się przydało wymienić amortyzatorki . Zdejmowałem koło i nie widzę ja wyżej wymienionych . Sie za bardzo na tym nie znam ale chciałbym wiedzieć czy na belce skrętnej są jakieś amortyzatory ? .
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Wymiana amortyzatorów, sprężyn tył.
Przy okazji wymiany tylnych amortyzatorow niech mechanik dokladnie obejrzy rowniez tylne sprezyny - czesto pekaja a takze podkladki pod nimi gumowe i metalowe bo lubia sie wyrabiac.
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Wymiana amortyzatorów, sprężyn tył.
Belki skrętnej tam nie ma. Jest to wahacz. Ponadto niech mechanik sprawdzi przy okazji czy nie ma luzu na ułożyskowaniu wahacza. Dla Twej orientacji w temacie odnośnie wymiany amortyzatora;
http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.20a.htm
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Wymiana amortyzatorów, sprężyn tył.
Kompendium na temat wymiany amortyzatora i sprężyn tył.
[youtube:005b33ed2b]http://www.youtube.com/watch?v=6j9cLOWeXcA[/youtube:005b33ed2b] _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 74 Skąd jesteś (miejscowość / region): Olsztyn Posiadane auto: A170- 2001
Piwa: 3/9
Wysłany: Sro 27 Kwi 2016, 08:53
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Wymiana amortyzatorów, sprężyn tył.
FILM WIELE TŁUMACZY ALE TEŻ NIE DO KOŃCA TRZEBA TAK ROBIĆ - SZCZEGÓLNIE W POLOWYCH WARUNKACH GARAŻOWYCH -
A WIĘC
1. PROBLEMEM SA OSŁONY - W A KLASIE PO LIFCIE WERSJI LONG SA NIESTETY OBRACANE JAK DRZWI WIĘC TRZEBA MIEĆ SZEROKI KANAŁ - INACZEJ ICH NIE ZDEJMIECIE ( BO NA PODNOŚNIKU KOLUMNOWYCH OCZYWIŚCIE PROBLEMÓW NIE MA ALE KTO MA TAKI W GARAŻU)
2. ODKRĘCAMY TYLNE ŚRUBY BELKI DO KOŃCA AŻ WYJDĄ - A PRZEDNIE POPUSZCZAMY O OKOŁO 2-3 OBROTY
BELKA NIE SPADNIE NA GŁOWĘ ALE DA SIĘ ODCHYLIĆ I MAMY DOSTĘP DO NAKRĘTKI GÓRNEJ AMORKA BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW
Po odchyleniu belki można na chwile wsadzić tam kawałek deski żeby było łatwiej operować kluczami przy nakrętce
i tyle w temacie
Później dla łatweiejszego skręcenia belki z nadwoziem dobrze jest podlewarować belkę - bo śruby dają duży opór
Podobnie przy odkręcaniu - bez kawałka rurki się raczej chyba nie obejdzie
Moje uwagi są oczywiście dla tych co chcą to zrobić we własnym zakresie z wykorzystaniem kanału w zaciszu garażu
pozdrawiam _________________ Leszek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Manuale
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.