Po wymianie amortyzatorów tylnego zawieszenia i jeździe kontrolnej zaczęła migać kontrolka na desce rozdzielczej i sprężarka zaczęła pracować, podniosła tył do maksymalnej wysokości równo po obu stronach i po chwili wystrzeliła lewa poduszka. Poduszkę zamówiłem w sklepie, ale to nie rozwiązuje problemu. Co może być przyczyną nadmiernego pompowania i braku stabilizacji na zadanym poziomie? Raczej czujniki wysokości odpadają, bo dwie sztuki się nie zepsułyby równocześnie. Proszę o pilną odpowiedź.
Re: ( Mercedes klasa V ) Problem z zawieszeniem pneumatycznym.
Takich rzeczy jeszcze nie grali.
Bez SD raczej się nie obejdzie. Coś musiało zostać zepsute przy montażu lub demontażu. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.