Witam,
Jak wygląda kwestia uszczelnienia tylnego mostu w nowym sprinterze? Z prawej strony mam wyciek oleju z mostu (na osłonie tarczy jużsie zebrało sporo syfu). Czy można wymienić sam uszczelniacz? Czy trzeba brać całą piastę z łożyskiem?
Inna sprawa, to jak jest z trwałością tych frezów w piaście? słyszałem, że lubią sięwyrabiaćz czasem.
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 906 tylny most pojedyncze koła
niema możliwości wymiany uszczelniacza może wycieka z pod uszczelki?? Frez w piaście nie należy do najmocniejszych zwłaszcza w silnikach 3.0 tam gdzie jest dużo moc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.