Mialem tak samo kiedys w moim poprzednim sprintku 212 2.9TD . Ubywalo mi ok litra plynu na 1000 km. i nigdzie nie bylo sladu wycieku ani nie bylo sladu zeby sie plyn chlodniczy przedostawal do oleju albo odwrotnie . Jednak pewien mechanik mi odkryl ze wyciek byl jak on to okreslil z tylu za blokiem silnika (lub za blok silnika) . W kazdym badz razie nie do srodka silnika ani nigdzie ewidentnie na zewnatrz. Te silniki maja to do siebie ze ciezko jest je pozadnie rozgrzac na postoju a w trakcie jazdy niestety nie sprawdzisz gdzie wycieka .Jedyna opcja bylo wedlug niego zwalic glowice i wymienic uszczelke , splanowac glowice i komplet nowych srub dociagajacych,co tez zostalo zrobione i bylo po problemie. Mnie to kosztowalo pare lat temu okolo 1000 zloty. Powodzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.