Samochód wyposażony jest w centralny zamek, dostałem do niego 2 piloty (kluczyki typu scyzoryk).
Jeden taki jak w WV z dwoma przyciskami drugi bez przycisków, z mikro włącznikiem pod kluczykiem. Ten z mikro włącznikiem nie działał od początku (spec od zamków twierdzi że jest nie od tego auta ale pilot jest oryginalny i auto z niego odpala, tyle ze zamka nie otwiera).
Drugi pilot działa do wczoraj, do momentu w którym nie wyjąłem z niego baterii w celu jej wymiany. Po włożeniu nowej pilot przestał działać (na testerze radiowym brak aktywności).
Czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat co mogło się stać z tym pilotem i na jakiej zasadzie powinien działać ten drugi pilot z mikro stykiem?
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4811 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Nie 02 Cze 2013, 18:09
Temat postu:
Re: Problem z pilotem centralnego zamka.
FocusMED napisał:
Czy ktoś ma jakąś wiedzę na temat co mogło się stać z tym pilotem i na jakiej zasadzie powinien działać ten drugi pilot z mikro stykiem?
Baterie sprawdzone? (bo nowe to wcale nie znaczy dobre!)
Dobry typ? Prawidłowo wsadzone? Jeżeli pilot w ogóle nie emituje sygnału (o ile pamiętam jest to 433 MHz) to problem synchronizacji raczej odpada. Zresztą te piloty przy wymianie baterii się nie rozsynchronizowywały.
Jeżeli chodzi o ten drugi pilot to działanie jest proste: składasz kluczyk - naciskasz guzik i auto się zamyka. Otwierasz kluczyk - zwalniasz przycisk i auto się otwiera. Zrezygnowano z tego patentu, bo mechanizm zamykania kluczyka z czasem się wyrabia, kluczyk nie przylega dokładnie do obudowy i nie naciska przycisku. Czyli wysiadamy z auta, składamy kluczyk palcem, auto się zamyka. Przestajemy naciskać kluczyk i on pod siłą sprężyny oddala się od obudowy zwalniając przycisk. Skutek jest taki, że odchodzimy od auta które dopiero co zamknęliśmy, a jednak ono jest otwarte...
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4811 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Nie 02 Cze 2013, 18:37
Temat postu:
Re: ( Mercedes Sprinter ) Problem z pilotem centralnego zamka.
Czasami po prostu odlutowują się przyciski (mikroswitche) - ale żeby oba na raz?
Połówki obudowy kluczyka są mocno sklejone. Niektórzy piszą, że wystarczy podważyć i się rozejdą - jakoś nigdy takiego szczęścia nie miałem. W ruch szedł ostry nóż i młotek. Brzmi to masakrycznie, ale przy pewnej wprawie ślady po takim rozbieraniu i złożeniu kluczyka są bardzo mało widoczne.
Nowy można dorobić zawsze w ASO - chociaż koszty powalają. Z dorabianiem poza ASO jest podobno kłopot. Można kupić również jakąś uniwersalną podróbkę produkcji azjatyckiej (2 scyzoryki plus centralka) i dopasować jednak z trwałością tych patentów jest różnie. Jedne wytrzymują dłużej, drugie krócej (lub bardzo krótko) W takim przypadku trzeba wyjąć z obudowy oryginalnego pilota pastylkę immobilizera i przełożyć do "chińczyka"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.