Witam,
1) Rozwazam zakup Mercedesa ML 320 CDI - rocznik 2006. Zastanawiam sie rowniez nad Audi A6 C6 Allroad 3.0 TDI w tym samym roczniku. Prosze o komentarze odnosnie tych samochodow pod wzgledem awaryjnosci i komfortu jazdy. Obydwa samochody mialyby przebieg okolo 200 tys. Jakich problemow moge sie spodziewac kupujac MLa z takim przebiegiem?
2) Jest duza roznica w komforcie jazdy pomiedzy ML-em z pneumatycznym zawieszeniem i bez?
3) Zauwazylem, ze w ML-u sa rozne panele klimatyzacji - z trzema kolumnami przyciskow pomiedzy pokretlami temperatury lub z czterema. Na czym polegaja te roznice w sterowaniu klimatyzacja? Czy mozna taki panel wymienic?
4) Niektore ML-e sa bez czujnikow cofania. Czy jest problematyczne ich zalozenie tak zeby to dzialalo i co rownie wazne wygladalo jak w oryginale? Czy to kosztowna przerobka i czy trzeba wymieniac zderzaki?
5) Niektore ML-e maja elektryczny fotel kierowcy bez pamieci. Czy kosztowne bylaby przerobka na fotel z pamiecia jakbym taki zakupil uzywany?
dopiero teraz zauważyłem temat , więc być może już kupiłęś , ale i tak coś napiszę - może komuś się przyda, bo miałem obydwa.
ad 1) Audi zdecydowanie lepsze jakościowo, dużo mniej usterek. Przy 200 tys możesz się spodziewać jednak różnych kłopotów: np usterka automatu w ML czy równie kosztownej wymiany kolektora i wtrysków w Audi. Do tego wycieki oleju, zawieszenie , itp itd... Quatro dużo lepsze niż 4 matic - można lepiej sterować gazem na śliskim.
ad 2) pneumatyczne zawieszenie to bezwartościowy gadżet. Podnoszenia auta użyjesz raz po zakupie i drugi raz by pokazać znajomym. Jazda w trybie "sport" jest nieprzyjemna bo twardo, a ML i tak nie jedzie jak auto sportowe, w trybie "comfort" buja się jak amerykański samochód - można dostać choroby morskiej.
ad 3) Panele się różnią w zależności od wyposażenia. Nie zawracaj sobie tym głowy, bo te dodatkowe gadżety "offroadowe" to tylko kagańce elektroniczne. Wymiana panela wiąże się z dłubaniem w oprogramowaniu - jeśli uda Ci się dopasować wtyczki - odpuść.
ad 4) Czujniki cofania warto mieć, bo czasem niewiele widać co tam z tyłu. Same zderzaki nie załatwią sprawy - dochodzi jakiś tam moduł i dwa wyświetlacze wewnątrz. Lepiej kup taki co już ma.
5) Pamięć foteli jest fajna jak często zmieniają się kierowcy. Jeśli nie to nie warto płacić.
Sumując A6 Allroad i ML to dwa światy - jeden to de facto limuzyna drugi to miejski komfortowy SUV. Żaden nie jest terenowy, choć obydwa to udają ale w typowych problemach z błotnistą drogą czy lekkimi zaspami radzą sobie z łatwością. Jak lubisz szybko gnać po szosie to Audi, jak lubisz bardziej dostojnie i wygodnie snuć się po mieście lub wybrać na działkę to ML.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa ML ) Oceń swoje auto
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.