Co to znaczy moduł dachu??? Otwieranego, panel sterowania w podsufitce??? _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Kolega chyba ma na myśli otwieranie dachu z pilota Bo co innego ? Skoro button w aucie jest to tylko może chcieć z zewnątrz otwierać...Zapomniał tylko, że akumulator z pewnością bardzo lubi otwierać dach na "sucho"
Chodzi mi o moduł, który umożliwia otwierania/zamykanie dachu:
- pilotem (oryginalnym kluczykiem),
- podczas jazdy - do 50 km/h,
- bez konieczności "trzymania" przycisku.
Akumulator bardzo dostaje w kość operując dachem bez ładowania?
- pilotem (oryginalnym kluczykiem),
- podczas jazdy - do 50 km/h,
- bez konieczności "trzymania" przycisku.
Akumulator bardzo dostaje w kość operując dachem bez ładowania?
-Pilotem, fajny bajer, na jutubie można zobaczyć, kiedyś ktoś sprzedawał taki moduł nawet na alledrogo
-Wyobrażasz sobie jechać 49km/h i grzebać przy stacyjce aby trzymać button żeby dach się otworzył i zamknął ? Swoją drogą wiesz jakie to musi być obciążenie dla siłowników/zawisów gdy dach jest w formie "transformers" i ciśniesz około 50km/h - opór powietrza jest już znaczący...
-Były swego czasu na ebaju, "wkładki" aby wkładać w rowek buttonu i dach sam sie składał/rozkładał po włożeniu tego ustrojstwa
Dostaje w kość, sprawdź miernikiem jak bardzo, poprzednik mojego SLK zarżnął szybko akumulator w taki sposób
Ogólnie wydaje mi się, że szkoda czasu na takie dylematy lepiej Eibach'y kupić
Z opisu działania modułu wynika, że podczas jazdy można operować dachem za pomocą przycisku na tunelu - nie trzeba więc naciskać przycisku na kluczyku w stacyjce.
Co do akumulatora - SLK mam dosłownie kilka dni więc nie wiem jak w tym przypadku, ale w rodzinie mamy 206cc i Tigrę B. W przypadku tigry dach otwierany i zamykany jest głównie bez ładowania i jakoś nie zaobserwowaliśmy, żeby żywotność akumulatora odbiegała od typowej.
Co do otwierania i zamykania dachu podczas jazd - moduł umożliwia operacje do 50 km/h. Można jechać 30
Jak na światłach zaczniemy operacje dachem to nie musimy blokować ruchu czekając na koniec tylko możemy ruszyć
Mam nadzieje, że wypowie się jakiś użytkownik takiego modułu i może łatwiej mi będzie podjąć decyzję czy kupić taki moduł czy dać sobie spokój
pozdrawiam
proste podłączenie, akumulator nie narzeka, a komfort użytkowania dachu zwiększył się diametralnie. Z pełnym przekonaniem polecam osobom niezdecydowanym, a chętnym by nabyć taki uprzyjemniacz.
W czasie jazdy wystarczy tylko pstryknąć przycisk otwierania dachu, reszta dzieje się samoczynnie (do 60km/h). Z pilota w czasie jazdy tego nie zrobisz, bo wtedy moduł komfortu nie daje sygnału.
prędkość auta jest mała, ale nie miałem dogadanego z kierowcą tego jak to ma dokładnie wyglądać, a nie było czasu na kręcenie kolejnego. _________________ przed siebie z głową do góry..., najlepiej ponad wszystkie chmury
Nagraj prosze filmik jak jedziesz 58km/h i otwierasz/zamykasz dach...chcę zobaczyć jak wiatr wpływa na konstrukcję dachu, bo wątpie, że taki test przeprowadziłeś...
rolandinho zapraszam Cię na jazdę testową ze składaniem dachu przy ustawionym limiterze prędkości na 59km/h i wciśniętym do końca pedałem gazu. Daj znać na PW jeśli będziesz w okolicach Gorzowa Wlkp.
Bywało, że przekraczałem 60tkę, ale wtedy proces składania/rozkładania dachu zostaje zatrzymany i kontynuowany dopiero po zejściu poniżej 60tki. Musiałem przetestować wszystkie warianty. Oczywiście nie robię tego, gdy są wichury czy droga na wzór szwajcarskiego sera, ale w słoneczny, ciepły dzień... jak najbardziej. Dodać należy, że przy takiej prędkości z racji otwartych szyb i uniesionej konstrukcji dachu we wnętrzu powstają zawirowania powietrza, przy obecnej pogodzie raczej nie do zniesienia.
Ja z czystym sumieniem polecam.[/quote] _________________ przed siebie z głową do góry..., najlepiej ponad wszystkie chmury
No dobra dobra nie czepiam się, po prostu, opowieści, ile to można nie jechać a żaden nie pokazał, że się uda...Przecież wystarczy rękę wystawić przy 59km/h i sprawdzić co odczuje dach, a łyknie większą powierzchnią wiatr... ale jak twierdzisz, że dałeś radę to spoko
Korzystając z okazji mały OT:
1. czy limiter ma pamięć ostatniego ustawienia czy trzeba za każdym razem najpierw jechać z prędkością i dopiero włączyć limiter?
2. widzę, że masz oryginalne radio - nie myślałeś o zmianie? ciężko znaleźć radio, które będzie pasowało do wnętrza ale musze coś kupić bo mam chiński dvd player z tv, którego jak dla mnie nie da się używać.
Czy fabryczne radio bardzo odstaje od dzisiejszych konstrukcji klasy budżetowej? Myślę o Pioneer DEH-X3600UI bo ma podświetlenie RGB i powinno zgrać się podświetlenie.
Radyjka wam stąd wyniosłem.
Zajrzyjcie do działu Car Audio i tam prowadźcie dalszą część pogawędki. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.