witaj kolego, przepływomierz nie ma wspólnego z ABS, musisz wstyłu czujniki posprawdzać od ABS może przewody zerwało, a przepływke można przeczyścić są rózne srodki do tego ale podejrzewam że będzie do wymiany. Pozdrawiam
Re: ( Mercedes Sprinter ) Błędy - prosba o wyjasnienie - 208 CDI - 2000 r.
Dzieki kolego. Z ABS juz mam problem rozwiazany... na nowo podlaczono i zabezpieczno kable i juz smiga. A przeplywka nadal pokazuje blad. Zatem biore sie za nia
Re: ( Mercedes Sprinter ) Błędy - prosba o wyjasnienie - 208 CDI - 2000 r.
No i wykonalem czyszczenie przelywki. Byla strasznie zasyfiona w srodku, na druciku byla jakas narosl jakby kamien a siatka az dziw ze cokolwiek przepuszczala.
Po wyschnieciu zalozylem z prowrotem i na pierwszej przejazdzce zdawalo sie ze wszystko ok. Ale przy kolejnej probie zauwazylem ze auto slabiej sie "zbiera". Wkreca sie do 4 tys ale 2x dluzej niz przed zabiegiem. Czy po wyjeciu przeplywki trzeba podpiac pod kompa zeby bledy wykasowac ? Bo wyglada to na tryb awaryjny.
Zauwazylem z auto jest cichsze. Kontrolki zadne sie nie pala. Ma ktos pomysl ?
Pozdrawiam
P.S. Zapewne bede zmuszony do zakupu nowego wiec jaki z tych trzech najlepiej wybrac ?
Re: ( Mercedes Sprinter ) Błędy - prosba o wyjasnienie - 208 CDI - 2000 r.
Witam
Problemow niestety ciag dalszy... Poczyscilem jak klega poradzil EGR posprawadzalem wszystkie przewody i juz na kompie wszystko gra, zadnych bledow... a mocy nadal nie ma. Mechanik stwierdzil niesmiale ze to moze byc turbina bo jadac z podlaczonym komputerem wykres cisnienia nie rosnie a jest liniowy. Dodam ze na zimnym silniku ma wiecej mocy ale cos popiskuje (myslalem ze cos z paskiem ale to wyeliminowane zostalo) przy dodaniu gazu.. po ujeciu nogi z gazu pisk ustaje. Na cieplym silniku ok 50 stopni pisk ginie a wraz z nim moc :/ na moje oko to ok 30 koni brak.
Turbina ma niewielkie luzy ale nie cieknie ani nie bierze oleju bo od zmiany do zmiany oleju nie dolewam ani kropli - wprawdzie ubywa ale tak ok 1/5 od skali miedzy max - min wiec po 20 tys mam na polowie miarki, a do max nie zalewam nigdy.
Dzis stwierdzilem tez ze mam padnieta wiskoze bo na zimnym silniku (+ 2) stopnie kreci sie na maxa - chcialem ja przystopowac ale wyrwalo szczotke z reki (uf dobrze ze nie reka). Po rozgrzania kreci sie tak samo. Wyczytalem na forum ze wisko tez moze odbierac sporo mocy ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.