Sprinter 313CDI 906-niskie cisnienie na cylindrach, nie pali
Witam Serdecznie... Samochó Sprinter 313CDI 906, przebieg 350000km
Bardzo ciezko palił od jakiegos czasu, rano trzeba było krecic nawet do minuty zeby odpalil... silnik pracowal jak traktor... mechanik stwierdzil ze nie pali ne jednego tloka... w trasie poprostu mi zeslabl i zgasl... od tego czasu nie pali... na cylindrach cisnienie od 8-10bar... co moze byc przyczyną ? jednostka napedowa do remontu? _________________ Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy... :]
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 313CDI 906-niskie cisnienie na cylindrach, nie pali
witaj kolego, najszybciej głowica do remontu masz, najpierw trzeba zawory sprawdzić gdzie masz mało kompresji, ale głowica i tak do remontu. Pozdrawiam
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Wto 31 Gru 2013, 15:29
Temat postu:
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 313CDI 906-niskie cisnienie na cylindrach, nie pali
Czy tzw. "próba olejowa" była robiona w czasie sprawdzania kompresji?
Mogłoby to w pewnym stopniu ukierunkować podejrzenia - na głowicę lub tłok i pierścienie. Bo akurat uszkodzenia w tych silnikach były różne - zarówno wypalone zawory i gniazda jak i uszkodzone gładzie cylindrów aż po wypalone dziury w tłokach.
Tak więc nie przesądzałbym od razu, że głowica jest do remontu. Co nie zmienia faktu, że zdjąć ją trzeba.
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 313CDI 906-niskie cisnienie na cylindrach, nie pali
witam, przebieg 350 tys. to nie jest dużo dla samego silnilka, ale dla głowicy w cdi tak, nie tak dawno robiłem głowice przy przebiegu 190 tys, powód wtryski były i przy okazji sprawdzenie głowicy na szczelność, wszystkie gniazda zaworów wydechu na szlif i w tym przypadku to samo będzie, ale tak jak i Gerii pisze mogą i tłoki być uszkodzone. Pozdrawiam
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 313CDI 906-niskie cisnienie na cylindrach, nie pali
glowica zdjęta... okazalo sie ze przepalila sie uszczelka, co zaskutkowalo wypaleniem dziury miedzy jednym a drugim tlokiem o srednicy ok. 1cm... i teraz pytanie czy glowica ze starszych 2.2cd pasuje do sprinterow po 2006r ? :] _________________ Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy... :]
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 313CDI 906-niskie cisnienie na cylindrach, nie pali
witaj kolego, niestety i tak musisz głowice do naprawy oddać, a czy pasuje nie wiem dlaczego pytasz, taniej wychodzi regeneracja i mając pewność, koszt całej naprawy to 500 zł kompletnie, więc dlaczego pytasz i mile widziane rok produkcji w profilu, bo pytasz czy pasuje a nikt niewie jaki rocznik masz.
Re: ( Mercedes Sprinter ) Sprinter 313CDI 906-niskie cisnienie na cylindrach, nie pali
witaj kolego, jedno ci powiem że nie przerabiałem tak w częściach z nowszego na starsze lub odwrotnie, zawsze szukałem na podstawie numeru głowicy i numer jest po lewej stronie od kolektora wydechowego, jedyne co przerabiałem to zmiana silnika całego z nowsze na starsze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.