Witam, posiadam mercedesa w176 z silnikiem 1,5 CDI 90 koni, rok produkcji 2017 (160), przebieg 10 tys, był po kolizji przód, przed kolizją silnik odpalał normalnie, a po naprawie już nie.
Mam problem z moim mercedesem, ponieważ mercedes dziwnie pracuje, tak jakby miał za dużą dawkę paliwa. Na komputerze sprawdziłem ciśnienie na pompie wtryskowej wyszło na wolnych obrotach 1200 bar. Zrobiłem reset regulatora ciśnienia na pompie komputerem diagnostycznym. Po resecie ciśnienie paliwa nie przekracza 100 bar i samochód już nie odpala. Dzwoniłem do mercedesa niestety sam regulator ciśnienia nie jest dostępny, jedynie możliwość kupna całej nowej pompy. W związku z tym mam 2 pytania.
1. Co może być powodem tej zmiany ciśnień?
2. Czy dam rady zaadoptować pompę wtryskową z innego silnika, czy musi to być nowa pompa?
Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam. _________________ Marcin
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.