Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes 200-500 (W124) ) [ W124 300D 113KM ]Problem z dopływem maliwa do pompy



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 200-500 (W124) ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomanhez

Czytelnik



Dołączył: 22 Lut 2014
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź

Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 22 Lut 2014, 10:10
Temat postu:

[ W124 300D 113KM ]Problem z dopływem maliwa do pompy


Witam.
Mam problem prawdopodobnie z pompką pierwotnego tłoczenia, otóż kilka dni temu auto po prostu zgasło , po moich oględzinach doszedłem do tego że w przewodzie który dochodzi do pompy od filtra paliwa jest pusto, zdjąłem przewód i wlałem paliwa do pompy przez wężyk i lejek:D, auto po krótkim czasie kręcenia odpaliło ale zauważyłem że mała pompka przy pompie nie daje ciśnienia na wolnych obrotach, zaczyna dopiero coś chlapać przy 4.5 tys obrotów, czy to znaczy że pompka jest uszkodzona czy tak ma być fabrycznie i mam szukać dalej?

Pozdrawiam
Powrót do góry
maniuś65

Stały Bywalec



Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 248
Skąd jesteś (miejscowość / region): dęblin
Posiadane auto: volkswagen sharan 2,0 b+gs 96r.
Piwa: 27/2
Wysłany: Sob 22 Lut 2014, 15:31
Temat postu:

Re: ( Mercedes 200-500 (W124) ) [ W124 300D 113KM ]Problem z dopływem maliwa do pompy


Podłącz litrówkę z paliwem pod samą pompkę zasilającą i sprawdź czy pompka paliwa ciągnie paliwo z bańki .
Masz tutaj podobny temathttp://mercedes.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=204190

pisania dużo w gardle sucho a sponsorów brak.
Powrót do góry
vwkwpcl

Czytelnik



Dołączył: 02 Lip 2016
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Alkmaar
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 02 Lip 2016, 18:44
Temat postu:

pompa paliwa ...


Cześć Układ paliwowy nie jest bardzo z komplikowany, aczkolwiek jeżeli masz problem z paliwem zrób tak.
1 przekręć stacyjkę w pozycję 2 zapalą się kontrolki i posłuchaj czy pompka się uruchamia czy nie , jeżeli startuje to odkręć przewód od filtra paliwa.....PRZED FILTREM i zobaczysz czy pompuje , wtedy będziesz wiedział czy pompa do wymiany . OCZYWIŚCIE watro pomyśleć o filtrze paliwa .
2 Jeżeli pompki nie słychać musisz sprawdzić zasilanie , czyli bierzesz miernik czy kontrolkę i sprawdzasz zasilanie , lepiej miernikiem bo sprawdzisz też masę TA SAMA PROCEDURA , wyłączasz kluczy i ponownie włączasz , przez 3-5 sek powinno się pojawić zasilanie jeżeli jest to dobrze .... przyczyna pompa paliwa ...
Jeżeli nie ma dalej zasilania to CZEKA CIĘ
3 Bezpieczniki i przekaźniki zazwyczaj masz napisane na pokrywie który bezpiecznik jest od czego ... LUB AUTO-DATA
Jeżeli się uda ok , ale jak SIĘ NIE UDA ......
4 Czkają cię kable ... odpinasz pompę paliwa Oraz przekaźnik Demontujesz i sprawdzisz kable ....Uwaga ...
nie zapomnij sprawdzić czy kostka stacyjki nie wariuję ... Zadko mi się zdarza , ale miałem przypadek
OPIS PRZEZ MNIE PISANY JEST DO UKŁADÓW ZAZWYCZAJ BENZYNOWYCH ORAZ NIEKTÓRYCH SAMOCHODÓW DIESEL Very Happy
_________________
Krzysztof
Powrót do góry
Gerri
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 4802
Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick
Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Sob 02 Lip 2016, 22:53
Temat postu:

Re: pompa paliwa ...


vwkwpcl napisał:
Cześć Układ paliwowy nie jest bardzo z komplikowany

Nie dość, że "odgrzebałeś kotleta" - to jeszcze piszesz nie na temat. Pytanie było o konkretne auto i konkretny silnik, a nie o sprawdzenie UKŁADÓW ZAZWYCZAJ BENZYNOWYCH ORAZ NIEKTÓRYCH SAMOCHODÓW DIESEL.

"z komplikowany" - ładne słowo. Jeszcze takiego nie widziałem... Very Happy
Powrót do góry
corad92

Czytelnik



Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 9
Skąd jesteś (miejscowość / region): Częstochowa
Posiadane auto: VW LT 35, 2.5 TDi AVR + Mercedes W124 87r., Ambulans 2.3T
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 16 Lip 2016, 19:41
Temat postu:

Re: ( Mercedes 200-500 (W124) ) [ W124 300D 113KM ]Problem z dopływem maliwa do pompy


A zaworek zwrotny sprawny? Stare zjawisko w Dieslach Smile. Ja montuje zawsze taki zaworek jak najblizej baku na wężu zasilającym + mały, uniwersalny filterek przed nim, bo przez zanieczyszczenia z baku jego mechanizm często ulega zapchaniu i przestaje sie zamykać.
_________________
PKT.22
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sob 16 Lip 2016, 19:41
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 200-500 (W124) ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes 200-500 (W124) »

Opinie o samochodach Mercedes 200-500 (W124) - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 200-500 (W124) ) Porady, problemy techniczne


MercedesA 160

18 900

2009r.

189 217 km

mazowieckie

MercedesML 320

48 990

2008r.

266 896 km

pomorskie

MercedesGLC 220

136 500

2019r.

49 000 km

mazowieckie

MercedesE 270

14 500

2002r.

374 000 km

lubelskie

MercedesA 180

77 960

2020r.

55 230 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System