[ W124 300D 113KM ]Problem z dopływem maliwa do pompy
Witam.
Mam problem prawdopodobnie z pompką pierwotnego tłoczenia, otóż kilka dni temu auto po prostu zgasło , po moich oględzinach doszedłem do tego że w przewodzie który dochodzi do pompy od filtra paliwa jest pusto, zdjąłem przewód i wlałem paliwa do pompy przez wężyk i lejek:D, auto po krótkim czasie kręcenia odpaliło ale zauważyłem że mała pompka przy pompie nie daje ciśnienia na wolnych obrotach, zaczyna dopiero coś chlapać przy 4.5 tys obrotów, czy to znaczy że pompka jest uszkodzona czy tak ma być fabrycznie i mam szukać dalej?
Dołączył: 02 Lip 2016 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Alkmaar Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 02 Lip 2016, 18:44
Temat postu:
pompa paliwa ...
Cześć Układ paliwowy nie jest bardzo z komplikowany, aczkolwiek jeżeli masz problem z paliwem zrób tak.
1 przekręć stacyjkę w pozycję 2 zapalą się kontrolki i posłuchaj czy pompka się uruchamia czy nie , jeżeli startuje to odkręć przewód od filtra paliwa.....PRZED FILTREM i zobaczysz czy pompuje , wtedy będziesz wiedział czy pompa do wymiany . OCZYWIŚCIE watro pomyśleć o filtrze paliwa .
2 Jeżeli pompki nie słychać musisz sprawdzić zasilanie , czyli bierzesz miernik czy kontrolkę i sprawdzasz zasilanie , lepiej miernikiem bo sprawdzisz też masę TA SAMA PROCEDURA , wyłączasz kluczy i ponownie włączasz , przez 3-5 sek powinno się pojawić zasilanie jeżeli jest to dobrze .... przyczyna pompa paliwa ...
Jeżeli nie ma dalej zasilania to CZEKA CIĘ
3 Bezpieczniki i przekaźniki zazwyczaj masz napisane na pokrywie który bezpiecznik jest od czego ... LUB AUTO-DATA
Jeżeli się uda ok , ale jak SIĘ NIE UDA ......
4 Czkają cię kable ... odpinasz pompę paliwa Oraz przekaźnik Demontujesz i sprawdzisz kable ....Uwaga ...
nie zapomnij sprawdzić czy kostka stacyjki nie wariuję ... Zadko mi się zdarza , ale miałem przypadek
OPIS PRZEZ MNIE PISANY JEST DO UKŁADÓW ZAZWYCZAJ BENZYNOWYCH ORAZ NIEKTÓRYCH SAMOCHODÓW DIESEL _________________ Krzysztof
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Sob 02 Lip 2016, 22:53
Temat postu:
Re: pompa paliwa ...
vwkwpcl napisał:
Cześć Układ paliwowy nie jest bardzo z komplikowany
Nie dość, że "odgrzebałeś kotleta" - to jeszcze piszesz nie na temat. Pytanie było o konkretne auto i konkretny silnik, a nie o sprawdzenie UKŁADÓW ZAZWYCZAJ BENZYNOWYCH ORAZ NIEKTÓRYCH SAMOCHODÓW DIESEL.
"z komplikowany" - ładne słowo. Jeszcze takiego nie widziałem...
Re: ( Mercedes 200-500 (W124) ) [ W124 300D 113KM ]Problem z dopływem maliwa do pompy
A zaworek zwrotny sprawny? Stare zjawisko w Dieslach . Ja montuje zawsze taki zaworek jak najblizej baku na wężu zasilającym + mały, uniwersalny filterek przed nim, bo przez zanieczyszczenia z baku jego mechanizm często ulega zapchaniu i przestaje sie zamykać. _________________ PKT.22
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 200-500 (W124) ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.