Witam. Mam problem od kilku dni, który starają się usunąć fachowcy i nic z tego nie wynika. Od poniedziałku pojawił się problem z odpaleniem Vitka. Po kilku próbach udało się i odstawiłem samochód do mechanika. Po przeglądzie immobilisera autko nie chciało zapalić. Pojawił się problem z rozrusznikiem... nie działał. Wymieniono na nowy i autko odpala, ale zaraz gaśnie. I tak w kółko. Elektryk rozkłada ręce. Może ktoś z Was miał podobny problem ze swoim Vitkiem i udało się go rozwiązać... pomóżcie bo autko przyjemne, a zaczyna mi bokiem wychodzić. Pozdrawiam.
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Czw 27 Lut 2014, 00:11
Temat postu:
Re: Problem z odpaleniem.
JarekD napisał:
Po przeglądzie immobilisera autko nie chciało zapalić. Pojawił się problem z rozrusznikiem... nie działał. Wymieniono na nowy i autko odpala, ale zaraz gaśnie. I tak w kółko. Elektryk rozkłada ręce.
Immobilizer oryginalny czy dołożony? Jeżeli jest oryginalny - to jesteś tego pewien? Jest widoczny po rozkodowaniu VIN? Jakie błędy pokazuje po podłączeniu komputera? Jakie jest ciśnienie na rail'u w czasie odpalania?
Trudno się dziwić, że elektryk rozkłada ręce skoro nic nie zrobił. Ma chociaż przynajmniej jakiś prosty tester - czy tylko śrubokręt i kombinerki? Czy jakaś konkretna kontrolka świeci się na liczniku jak auto odpala i gaśnie?
Nie rozkodowywałem VIN-u, ale to nadrobię. Według elektryka immobiliser oryginalny. Dowiedziałem się dzisiaj, że tester wykrył trzy błedy: przepływomierz, który chyba w tym przypadku nie ma większego znaczenia, błąd o kodzie P0100 oraz P1630. Oprócz błędów zaświeciła się kontrolka awarii ASR-u. Dałem mu czas do 17. Jutro przekazuję Vitka dalej. No chyba, że mu się uda naprawić, w co szczerze wątpię.
Sprawdziłem kod 0100... to przepływka
Temat zakończony. Uszkodzony przewód cewki immobilizera... pierwszy elektryk oprócz chęci nie dysponował praktycznie niczym co mogłoby pomóc w rozwiązaniu problemu. Przy okazji wymieniono rozrusznik (mam nowy więc nie narzekam ) w warsztacie obok, w którym po wymianie samochód wystawiono, a w zasadzie wypchano na zewnątrz pozostawiając elektrykowi. Żadnego zainteresowania tematem. Korzystając z okazji chciałbym przestrzec przed korzystaniem z usług firm Boston ora AutoParts mieszczących się przy ulicy Dworcowej 50 w Gliwicach. Vitem ich przerósł. Pozdrawiam forumowiczów.
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4810 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Czw 06 Mar 2014, 10:39
Temat postu:
Re: ( Mercedes Vito ) Problem z odpaleniem.
Coś mi tu nie gra. Przy takim uszkodzeniu powinien pojawić się na wyświetlaczu licznika "Start Error" po włączeniu zaplonu. Niemożliwe żebyś przeoczyl.
Być może tak, gdyby... działał. Kupiłem z uszkodzonym licznikiem, a sprzedający zapewniał mnie, że uszkodził niechcący taśmę próbując wymienić żarówki. Jak zdążyłem już zauważyć żarówki można wymienić nie otwierając licznika. Sprawa immobilizera i sposób jego "naprawy" zamykają prawdopodobnie listę ukrytych wad pojazdu zatajonych przez sprzedającego o czym został już poinformowany, a sprawa prawdopodobnie znajdzie finał w sądzie. Pozdrawiam.
problem z odpalaniem po wymianie podkładek pod wtryskiwacze
Witam.Oto moja historia.Vito 115 cdi 2004.
Pewnego dnia odpalając autko,usłyszałem lekkie cykanie, diagnoza przedmuch na wtryskiwaczu,
no to jedziemy do mechaniora,autko zostawione na jeden dzień,tel. auto do odbioru,mijają trzy dni czuć spaliny w kabinie,
biore sie za ściągnięcie pokrywy wtryskiwaczy, przedmuch na wtryskiwaczu-ten sam (podkładka ponoć wymieniona),jadę do mechaniora
auto zostaje na jeden dzień, tel. odbiór autka i do dziś nic nie śmierdzi i nie cyka jest OK.
Ale sprawa wyglada nastepująco;
1.przed wymianą odpalanie (2-3 obroty pali).
2.po pierwszej wymianie podkładki pod wtryskiem, odpalanie lodzio miodzio(2-3 obroty pali).
3.po drugiej wymianie podkładki, odpalanie (4-5 obrotów pali lekkie drganie i 4 sek wszystko ok, po wymianie minelo juz trzy tygodnie)
4.po dwóch dniach zero jazdy,odpalanie (10 obrotów pali), nie gaśnie podczas jazdy POWER jest, zero jakiś dziwnych zachowań.
5.ostatnia jazda(02.01.15),aktualna próba odpalenia(05.01.15),3xpo 10sek. odpalił ,po małym rozruchu i po ponownym odpalaniu pali od strzalu.
6.sprawdzenie,czy przypadkowo nie ma błędu,i nagle bum jest usterka!!!odczyt na Torque.
p2051-Układ napędowy-
Reductant Injector Circuit Low bank2 Unit 1
google translator-(redukujący obwód wtryskiwacza niskie Bank 2 1 jednostka)- niech ktoś to dobrze przedlumaczy zeby mialo ręce i nogi
- odnośnie pierwszej wymiany podkładki pod wtryskiem coś mi sie zdaje że ściemnił,i wogóle nie wyciągał wtrysku,nie odkręcał przewodów,
bo nie zauważyłem żadnych śladów ruszania przewodów, bo palił jak zawsze bez problemów, druga wymiana i problem ;(
moje pytanie;
- czy mógł się układ paliwowy zapowietrzyć,
- źle spasowane przewody metalowe od listwy do wtryskiwacza,
- ewentualnie uszkodzenie wtryskiwacza?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Vito ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.