Problem ze zmianą biegów w automacie plus wyciek- POMOCY
Witam.
Mam nietypowy problem: Auto na trasie z Polski do Niemiec nagle zaczęło przełączać biegi tylko na bardzo wysokich obrotach (ok. 4,5 tys) po zaraz po zdjęciu nogi z gazu redukuje biegi. Nie reaguje też na tryb sportowy. Zauważyłem wyciek oleju, więc olej dolałem i auto wróciło na lawecie do Polski.
Już w Polsce po zdjęciu pokrywy nie widać żadnego wycieku oleju, a praca skrzyni wróciła do normy.
To pierwszy taki problem i proszę o jakąkolwiek wskazówkę!
Ostatnio zmieniony przez jarek_a dnia Wto 22 Kwi 2014, 23:19, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2014 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostrowiec Świętokrzyski Posiadane auto: Saab 9-5
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 22 Kwi 2014, 22:36
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa CL ) Problem ze zmianą biegów w automacie plus wyciek- POMOCY
Powiem szczerze że pierwszy raz spotykam się z sytuacją którą opisujesz, dziwne jest to, że nie widać teraz żadnego wycieku, ja miałem podobny problem, ale u mnie wyciek był straszny i czekał mnie kosztowny remont
____________________
Kliknij - jesteś na naszej stronie. Najtaniej u nas [PKT22 TAIF].
Ostatnio zmieniony przez Extraangel1194 dnia Pon 03 Lis 2014, 13:37, w całości zmieniany 1 raz
Re: ( Mercedes klasa CL ) Problem ze zmianą biegów w automacie plus wyciek- POMOCY
Ten wyciek to był oczywiście olej ze skrzyni biegów? ile oleju brakowało? Jaki jest kolor oleju? kiedy był wymieniany? jaki jest prawdziwy przebieg samochodu? Czy czuć jakieś wibracje?
Zimna skrzynia, zimny olej i inne zachowanie skrzyni, czasami tak się dzieje jak skrzynia za bardzo się nagrzeje i olej za bardzo rozrzedzi. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Re: ( Mercedes klasa CL ) Problem ze zmianą biegów w automacie plus wyciek- POMOCY
Nie ma mnie teraz przy aucie, bo pracuję w Niemczech, a samochód wrócił do PL. też wydaje mi się to dziwne, że nie ma teraz wycieku. Moim zdaniem, to albo się zaczopowało i chwilowo nie leci albo wyciek jest, tylko młody tego nie zauważył.
Dokładnie sprawdzę jaki kolor, i ile dolałem i napiszę. Ale mam jeszcze pytanie: czy podłączenie do komputera może pokazać, gdzie leży problem? I czy to może być wina zapchanego filtra? Ja nie wymieniałem oleju w skrzyni, czyli przez ostatnie 1,5 roku, nie wiem co było wcześniej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa CL ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.