Błagam o poradę w temacie palącej się kontrolki cheek. Mechanik zdiagnozował, że zepsuty jest przepływomierz powietrza. Kilka dni temu samochód zaczął mieć bardzo wysokie obroty - ok. 2000 zaraz po uruchomieniu silnika. Dwa dni temu został wymieniony przepływomierz. Kontrolka zgasła, samochód zaczął super jeździć, aż do wczoraj. Kontrolka z powrotem się zapaliła. Mechanik wymieniający przepływomierz zdiagnozował, że cześć jest sprawna, jest jakiś problem z masą. Zalecił wizytę u elektryka. Niestety elektryk nic nie znalazł. Proszę o podpowiedź co może problemem. Pozdrawiam.
Przepływomierz jakiej firmy ? Jeśli coś poniżej 400 zł to jakaś chińska lipa i to może być przyczyna, najlepiej Boscha za 500 zł kupić. Spróbuj jeszcze taki myk, odłącz akumulator na 5 minut i podłącz z powrotem, zobacz czy zaraz po takim zabiegu jest lepiej. Ale najlepszym wyjściem jest podjechać do jakiegoś mechanika który ma komputer Star Diagnostic do mercedesa i sprawdzi błędy na silniku, być może twój mechanik i elektryk robili wszystko na czuja i czas poszukać kogoś lepszego, ale to tylko taka hipoteza
Przepływomierz jakiej firmy ? Jeśli coś poniżej 400 zł to jakaś chińska lipa i to może być przyczyna
Wierutne kłamstwo mam przepływke MaxGeara(250zł) i 2,5 roku już śmigam, jeśli znów nawala przepływka to z pewnością ma jakąś gwarancję, Bosz tez się może wy***rać - ale oczywiście jest pewniejszym zakupem.
castillo20 napisał:
Spróbuj jeszcze taki myk, odłącz akumulator na 5 minut i podłącz z powrotem
Jedni piszą 5 min, drudzy 20 min trzeci całą noc, więc wiesz...oczywiście reset może coś pomóc, ale raczej skłaniałbym się do podłączenia na SD, jak kolega @castillo20 poradził, jest to najpewniejsza opcja diagnozy, co dokładnie mu doskwiera
PS przypominam także że sprawna przepływka wcale nie musi dobrze działać w danym modelu, przekonałem się o tym empirycznie...
Samochód mój jest z końcówki modelu 09.2000 r. Przepływomierz kosztował 840 zł sygnowany VDO, na pudełku jest napisane, że został wyprodukowany w Niemczech. Zarówno mechanik jak i elektryk podłączali auto do komputera. Chwilowo po wyczyszczeniu przepustnicy jest dobrze - tzn. nie pali się cheek. Dzięki za wszystkie rady.
U mnie po włączeniu zapłonu nie świeci się kontrolka check, a prawdopodobnie powinna?
Auto jeździ bez zastrzeżeń ale chyba przed sprzedażą ktoś grzebał?
Nie podpinałem komputera.
Niekoniecznie, będąc kiedyś na SD, spytałem o to, chłop zakomunikował mi, że amerykańcom się palą i gasną a Europejczykom trzeba do programować aby się zapaliły i gasły, zatem jak masz EU - i nic się nie pali to bądź spokojny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.