Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 178 Skąd jesteś (miejscowość / region): dolnośląskie Posiadane auto: E320 CDI 4Matic
Piwa: 2/4
Wysłany: Pią 19 Wrz 2008, 19:05
Temat postu:
E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
W E270 kombi czasem bardzo nisko siedzi tył (bez obciążenia). Zewnętrzny obwód koła pokrywa się z zarysem błotnika. Czy to jakiś problem (nic nie obciera, nie zauważyłem w czasie jazdy aby zawieszenie było zbyt twarde)? Czy normalna sprawa?
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
No to jak opuscilo sie i go mie podnos to jest cos nietak a nieslychac czy sie kompresor niezalancza??? i powinno wyswietlic na liczniku ze jest awaria lub stan krytyczny wysokosci zawieszenia a wczesiniej byl wyzej sprawdzi czy niemasz jakiegos spalonego bezpiecznika i czy zalancza kompresor on znajduje sie sprzodu odrazu za siwiatlem przecwmgielnym i jak dobrze pamietam to jest prawa strona samochodu. Pozdrawiam
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 178 Skąd jesteś (miejscowość / region): dolnośląskie Posiadane auto: E320 CDI 4Matic
Piwa: 2/4
Wysłany: Sob 20 Wrz 2008, 02:56
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
Właśnie o to chodzi że nic nie wyświetla. Przypuszczam że jak pojeżdżę jakiś czas to wróci do normy. Już raz tak było że po jakimś czasie wyrównał się. Kompresor załącza się bo go słychać. Może trzeba jakiś płyn uzupełnić?
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
To sa poduszki powietrzne a moze ci sie kompresor przyciera i dlatego go jest slychac a niedobija tak jak powinien, ale takie cos mozna tylko sprawdzic na komputerze. Pozdrawiam
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 178 Skąd jesteś (miejscowość / region): dolnośląskie Posiadane auto: E320 CDI 4Matic
Piwa: 2/4
Wysłany: Sro 29 Paź 2008, 03:33
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
Test na komputerze nic nie dał. Siedzi i tyle. Mechanik sprawdził wszystko po kolei (przewody, poduszki itd.). Wyszlo że kompresor nie dobija. Wymiana koszt ok 1500 zł.
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
Witam a jak mial komputer podpiety to zrobil ci test kompresora??? i przy wymianie wymien tez przekazinik kup komplet bo czesto siadaja przekaziniki i zacieraja kompresory. Pozdrawiam
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 178 Skąd jesteś (miejscowość / region): dolnośląskie Posiadane auto: E320 CDI 4Matic
Piwa: 2/4
Wysłany: Pią 31 Paź 2008, 02:23
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
Komputer w serwisie. Test nie wykazał że to sprężarka. Sprawdzali później po przewodach czy są szczelne i zawory, dopiero doszli że to kompresor. O wyminanie przekaźnika wiem zasugerowali mi to. Dzięki!
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
To co oni robili ze nie sprawdzili najpierw wydajnosci kompresora co to za mechaniki??? a w komputerze jest taka funkcja test kompresora i odrazu wykazuje a ten przekazinik wymien. Pozdrawiam
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): Legnica Posiadane auto: E 211 3,2 CDI Avantgarde
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 01 Lis 2008, 23:17
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
to jest największy problem w tych zawieszeniach pneumatycznych, miałem ten sam problem w audi allroadzie, zawiedzenie w tych autach jest oparte na takich samych rozwiązaniach. Sprężarka jest dosyć prostym urządzeniem. wygląda jak rozrusznik z tłoczkiem spężającym. Problem polega na tym, że te sprężarki powinno sie wymieniać co 150-200 tyś km bo tyle średnio wytrzymuje pierścień na tłoczku w sprężarce. Lexsus zaleca wymiane całego zawieszenia pneumatycznego w swoich autach co 120 tyś km.
Gdyby Firma WABCO, która produkuje te kompresorki miała w swojej ofercie zestawy naprawcze lub przynajmiej same pieścienie do tych spreżarek, to problem można by było szybko rozwiązać, ale niestety nic takiego nie można u nich kupić. Jak się dobrze poszuka to można kupić taki nowy kompresor u producenta WABCO za około 1600-1800 zł, w salonie Audi to cena około 3-3,5 tyś, w mercedesie to pewnie będzie podobnie, albo drożej. Po przebiegach około 200 tyś poduszki powietrze na amortyzatorach też mogą się zużyć i przepuszczać powietrze, to powoduje częstrze załączenie kompresora i jego szybsze zużycie. Jak auto rano leży na kołach to oznacza że poduszka ma dziure, jeśli mamy dobry kompresor to po odpaleniu auta zacznie pompować zawieszenie, to można sobie jeździć ale nie radze długo, tylko od razu kupić sprawną poduszkę na amortyzator tak aby odciążyć kompresor.
Ja już raczej nigdy nie skusze się na auto z takim zawieszeniem, za dużo już mnie one kosztowały.
Dołączył: 25 Sie 2008 Posty: 178 Skąd jesteś (miejscowość / region): dolnośląskie Posiadane auto: E320 CDI 4Matic
Piwa: 2/4
Wysłany: Wto 04 Lis 2008, 18:48
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
Stare powiedzenie mówi że proste jest piekne. Konstruktorzy skomplikowali sprawę ale moim zdaniem na lepsze. Z pewnoscią komfort takiego zawieszenia jest wiekszy niż zwykłych sprężyn. Czy lepsze to jest na nasze drogi? Jak na razie tak. Urzytkuję go od roku. Wymieniłem ten kompresor za cenę ok. 1500 zł. Kupując Audi albo VW od razu wymieniałem rozrząd i zawieszenie (przednie wachacze). Koszt takiej wymiany też wachał się w granicach 1,5 tys. zł. Za 5 lat (kiedy będę go sprzedawał) będę mógł powiedzieć czy opłacało się kupić Mercedesa.
Dołączył: 22 Mar 2012 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mannheim Posiadane auto: mercedes E 220 cdi S210 1999r
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 19 Lut 2015, 01:43
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) E270 Kombi W211 nisko siedzi tył
Witam
Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Mam S211 270cdi 2004rok zawieszenie zwykle.
Wiem ze mam coś nie tak z tylnym zawieszeniem ponieważ jak auto postoi do 2 dni to zaczyna mu siadać tył z tendencja na lewą stronę. Mam komunikat ze samochód jest za nisko. Po odpaleniu zajmuje mu pół minuty podniesienie tylu. Najdziwniejsze było ostatnio gdy wyjąłem akumulator do ładowania który ponownie włożyłem dopiero po weekendzie(2,5 dnia) i auto stało jak dyl nie mając zamiaru się obniżyć. Pytanie czy ma to jakiś związek z prądem, a może układ jest szczelny tylko coś z wpuszczaniem powietrza jest nie tak bo np. jak rozładowuje zapakowany samochód to słyszę jak spuszcza powietrze co jakiś czas z układu i powoli obsiada do pewnego wygodnego mu poziomu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.