Witam.
Jak skasować luz w przekładni kierowniczej. Luz nie jest wielki, objawia się stukami przy kręceniu kierownicą w lewo i prawo, oraz jeździe po nierównościach. Dziś podniosłem auto i odkręciłem końcówki drążków kierowniczych , przy poruszaniu kierownicą stuka dalej. W wiadomościach na tym forum piszą że jest możliwość skasowania tego luzu. Podczas oglądania przekładni z dołu widzę śrubę w okrągłym wgłębieniu korpusu umieszczoną od przodu auta na wysokości kolumny kierownicy na klucz chyba typu TORX (jaki ?)- czy to by było to, czym to ruszyć, czy dokręcić czy odkręcić, czy jest to w jakiś sposób zabezpieczone np. kontr nakrętką ?
Jeżeli ktoś przerabiał ten temat proszę o rady.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Uklad kierowniczy,zawieszenie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.