bepieczeństwo: roll bar pałąk antykapotażowy - ocena
Sz. Koledzy spod Jasnej Gwiazdy, czy macie opinię, jak chroni nas pałąk przeciwkapotażowy (ang. roll bar). Jest, ładnie wygląda, ale czy chroni głowę w razie rolowania ? Jest niski... Czy w razie dachowania będziemy mózgiem rysować jak kredką ślad na asfalcie ? Czy nawet firmowa czapeczka się nie pobrudzi ?
.
Dołączył: 04 Lis 2014 Posty: 57 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: SLK 200 kompressor 16V
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 22 Kwi 2015, 23:44
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa SLK ) bepieczeństwo: roll bar pałąk antykapotażowy - ocena
Poszperałem trochę w necie na szybko i okazuje się, że byłem w błędzie bo myślałem, że one się wysuwają w razie dachowania ale faktycznie tak na to patrząc to są niskie i raczej nie pomogą Morał z tego taki, że nie warto dachować.
Re: ( Mercedes klasa SLK ) bepieczeństwo: roll bar pałąk antykapotażowy - ocena
".. nie warto dachować."
Ogólnie się zgadzam. Ale wolałbym stwierdzenie, że w SLK nawet dachować można bezpiecznie i sportowo.
Może ktoś widział testy, zdjęcia po dachowaniu ?
Re: ( Mercedes klasa SLK ) bepieczeństwo: roll bar pałąk antykapotażowy - ocena
Czytalem niezalezny artykul odnosnie tych wszystkich testow bezpieczenstwa z ktorego jasno wynikalo, se marka ktora dobrze placilamza testy to ich auta byly bezpieczniejsze od innych jak to osiagali ? A np. Auta byly walne w scisle okreslony (Przez producenta) sposob np czolowo aby energie przyjmowala jak najwieksza Czesc itp i jak sie troche pooglada filmy z crashtestow to to widac ze merol lekko uszkodzony A drugie auto w tym samym tescie rozwalone az do przedziau pasazerow... ale jak sie obejrzy jeszcze raz to sie okaze ze merol walil prostopadle i cala maska a inne auto uderzalo pod katem i 1/3 maski
Ot cale testy i te ich gwiazdki - marketingowe gowno... co nie zmienia faktu ze w w140 jest bezieczniej niz w r170
Pozdro
Dołączył: 19 Kwi 2013 Posty: 104 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wstyd się przyznać Posiadane auto: GLA W156
Piwa: 6/3
Wysłany: Nie 26 Kwi 2015, 14:13
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa SLK ) bepieczeństwo: roll bar pałąk antykapotażowy - ocena
Te zdjęcia powinny dać do myślenia tym którzy poprawiają moc i ciągle im mało, ale nie wierzę aby coś z tego zrozumieli.
Sto koni, dwieście a może trzysta to i tak mało a tym ze zdjęć nie wystarczyła normalna przyjemność z jazdy tym miłym autem.
Z tego co widać to jazda w kasku motocyklowym też by nie pomogła dlatego irytuje mnie idiota prowadzący program motoryzacyjny stwierdzający że dany model jest cienki bo ma tylko 350 KM i rozpędza się zaledwie do 300 km/h.
Re: ( Mercedes klasa SLK ) bepieczeństwo: roll bar pałąk antykapotażowy - ocena
Wypadki naszych roadsterów z rolowaniem auta zdarzają się może nie tak często (bo nawet nie ma zdjęć), ale chyba są groźne. Wystarczy przeciętna prędkość, krawężnik albo miękka nawierzchnia i...Pocieszmy się, że mamy wtedy lepszy "komfort" niż większość aut bez dachu, jak piękna Mazda MX-5, Jaguar E-Type, BMW Zx Roadster itd. One mają niższe zagłówki albo nie posiadają roll bar-ów wcale, co sprzyja dekapitacji albo "kredką" na asfalcie (że nawiążę do dydaktycznego materiału kolegi <foka-slk>
SLK to bardzo dobre auto dla rozsądnych ludzi. I już.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.