Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
plasteeer

Debiutant



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 11
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wejherowo
Posiadane auto: W220 S500 1998r
Piwa: 2/0
Wysłany: Sro 12 Paź 2016, 16:06
Temat postu:

Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami


witam

Mam problem podczas wymiany uszczelek przy odkręcaniu urwała mi się śruba mocująca wtryski ta co trzyma tą łapkę. Próbowałem ją wykręcić lecz się nie da wygląda to tak jak by ktoś ją wkleił. próbowałem ją rozwiercić lecz nie jest to zbyt proste ponieważ słabe dojście wiertarką mniejsze wiertła są zakrotkie aktualnie próbóje to wiercic wiertłem kobaltowym 4,8 z tym że słabo to idzie wiertło z suwa się ze śruby
o ile udało mi się rozwiercić ten kawałek jakiegos 1cm co wystawał to teraz jestem na równo z glowicą i słabo.
Może ktoś już miał tak i ma jakieś sugiestie jak to najlepiej zrobić ?

Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pią 14 Paź 2016, 21:46
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami


Witam.
Jak już tak chciałeś wiercić, to mogłeś użyć punktaka, co jednocześnie wiertło się nie zsuwa. No, ale jak już zacząłeś, to powinieneś kombinować tak, żeby wywiercić i poszukaj lepszej wiertło, a następnie musisz lewy gwintownik kupić oraz znalezienie śruby odpowiednią, czyli, również z lewym gwintem.

No cóż, tak się kończy samodzielna naprawa niemający większej wiedzy i odpowiedni narzędzi.

Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
Keram2504
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 5434
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowsze
Posiadane auto: Mercedes A-140 2000 Gaz Prins
Piwa: 194/114
Wysłany: Sob 15 Paź 2016, 21:11
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami


Po co Ci lewy gwintownik i śruba z lewym gwintem w tym wypadku?? Znasz lepsze wiertło niż to co pisze autor?
Transit! zejdź na ziemię.
Odczytaj Pw.
_________________
Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Powrót do góry
Transit 2

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sty 2015
Posty: 2118
Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie
Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Sob 15 Paź 2016, 22:03
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami


Cytat:
Po co Ci lewy gwintownik i śruba z lewym gwintem w tym wypadku??
Po to, żeby wykręcić połamaną śrubę z głowicy, gdzie najpierw wiercimy mniejszym wiertłem tak, aby nie uszkodzić gwint, bo w przeciwnym razie trzeba będzie powiększać śrubę bądź dorabianie tulei i znów gwintować na odpowiednią śrubę, czyli, na oryginalną śrubę. A gwintowanie lewym gwintownikiem i wraz z gwintowaniem czasem śruba razem się odkręca i jest bezpieczniejsza praca przed uszkodzeniem gwintu. Natomiast, dorabianie i przerabianie, czy to klientowi się spodoba taka robota, sami oceńcie.
Cytat:
Znasz lepsze wiertło niż to co pisze autor?
Niektóre śruby są twarde i czasem ciężko wywiercić, tak jak kolega wyżej ma problem, co musi poszukać lepsze wiertło, aby nie tępiło wiertło lub zapiekanie się wiertła. (Kto wiercił wielokrotnie, to wie, o czym piszę).
Ps. Zamiast śrubę i gwintowniki, to są specjalne wykrętaki do urwany śrub, taka mała poprawka, choć jednym i drugim można zrobić dobrze.
Pozdrawiam.
_________________
Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Powrót do góry
plasteeer

Debiutant



Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 11
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wejherowo
Posiadane auto: W220 S500 1998r
Piwa: 2/0
Wysłany: Sob 22 Paź 2016, 08:51
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami


Sprawa śrub załatwiona zrobione na szpilki 8 10.9 twardosc takze nic juz nie powinno tego ruszyc , ale jest inny problem okazalo sie ze wymiana podkladek nic nie dala i ze puszcza nadal przez to ze jeden wtrysk jest nadpalony a drugi tez jest juz troche nadpalony ale jeszcze nie puszcza ktos tak musial dlugo jezdzic ja dopiero kupilem to auto myslalem ze pojdzie z tym latwo.
Nastepnym moim krokiem byl zakup silnika bez kilu czesci ale z zalozonymi wtryskami w dobrej cenie
silnik miał być od Vaneo lecz po wymontowaniu wtrysków okazuje sie że wtryski maja numer 6680700287
czyli weglug EPC takie były zakładane w A klasach w Vaneo nie moje wtryski to 6680701187.
Spróbowałem założyć te nowe wtryski lecz auto krecilo krecilo i nic a dziś rano po ponownym naladowaniu aku rzez cala noc po okolo minucie krecenia odpalil sam wszedl na wysokie obroty i zgasl. Co moge zrobic z tymi wtryskami ? Cos sie da czy jednak musze szukac nowych ? Moze wystarczy cos jeszcze przelozyc z tego drugiego silnika ?
Z góry dzięki za pomoc
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sob 22 Paź 2016, 08:51
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla


MercedesC 32 AMG

41 000

2001r.

247 000 km

śląskie

MercedesB 170

26 900

2009r.

98 700 km

mazowieckie

MercedesViano

79 800

2011r.

192 000 km

mazowieckie

MercedesA 180

13 990

2008r.

198 000 km

małopolskie

MercedesCL 55 AMG

129 999

2012r.

183 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System