Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami
witam
Mam problem podczas wymiany uszczelek przy odkręcaniu urwała mi się śruba mocująca wtryski ta co trzyma tą łapkę. Próbowałem ją wykręcić lecz się nie da wygląda to tak jak by ktoś ją wkleił. próbowałem ją rozwiercić lecz nie jest to zbyt proste ponieważ słabe dojście wiertarką mniejsze wiertła są zakrotkie aktualnie próbóje to wiercic wiertłem kobaltowym 4,8 z tym że słabo to idzie wiertło z suwa się ze śruby
o ile udało mi się rozwiercić ten kawałek jakiegos 1cm co wystawał to teraz jestem na równo z glowicą i słabo.
Może ktoś już miał tak i ma jakieś sugiestie jak to najlepiej zrobić ?
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Pią 14 Paź 2016, 21:46
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami
Witam.
Jak już tak chciałeś wiercić, to mogłeś użyć punktaka, co jednocześnie wiertło się nie zsuwa. No, ale jak już zacząłeś, to powinieneś kombinować tak, żeby wywiercić i poszukaj lepszej wiertło, a następnie musisz lewy gwintownik kupić oraz znalezienie śruby odpowiednią, czyli, również z lewym gwintem.
No cóż, tak się kończy samodzielna naprawa niemający większej wiedzy i odpowiedni narzędzi.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami
Po co Ci lewy gwintownik i śruba z lewym gwintem w tym wypadku?? Znasz lepsze wiertło niż to co pisze autor?
Transit! zejdź na ziemię.
Odczytaj Pw. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Dołączył: 25 Sty 2015 Posty: 2118 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Peugeot 106, Ford mondeo, Transit, Mercedes sprinter, Opel Vectra 2.0 tdi. Obecnie posiadam Forda Transit 2.0 tdi 300 rok 2003., Peugeot 206 1.1 2002 rok, Citroen c5 2.0 hdi 2002 rok.
Piwa: 102/6
Wysłany: Sob 15 Paź 2016, 22:03
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami
Cytat:
Po co Ci lewy gwintownik i śruba z lewym gwintem w tym wypadku??
Po to, żeby wykręcić połamaną śrubę z głowicy, gdzie najpierw wiercimy mniejszym wiertłem tak, aby nie uszkodzić gwint, bo w przeciwnym razie trzeba będzie powiększać śrubę bądź dorabianie tulei i znów gwintować na odpowiednią śrubę, czyli, na oryginalną śrubę. A gwintowanie lewym gwintownikiem i wraz z gwintowaniem czasem śruba razem się odkręca i jest bezpieczniejsza praca przed uszkodzeniem gwintu. Natomiast, dorabianie i przerabianie, czy to klientowi się spodoba taka robota, sami oceńcie.
Cytat:
Znasz lepsze wiertło niż to co pisze autor?
Niektóre śruby są twarde i czasem ciężko wywiercić, tak jak kolega wyżej ma problem, co musi poszukać lepsze wiertło, aby nie tępiło wiertło lub zapiekanie się wiertła. (Kto wiercił wielokrotnie, to wie, o czym piszę).
Ps. Zamiast śrubę i gwintowniki, to są specjalne wykrętaki do urwany śrub, taka mała poprawka, choć jednym i drugim można zrobić dobrze.
Pozdrawiam. _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Vaneo 1,7CDI problem przy wymianie uszczelek pod wtryskami
Sprawa śrub załatwiona zrobione na szpilki 8 10.9 twardosc takze nic juz nie powinno tego ruszyc , ale jest inny problem okazalo sie ze wymiana podkladek nic nie dala i ze puszcza nadal przez to ze jeden wtrysk jest nadpalony a drugi tez jest juz troche nadpalony ale jeszcze nie puszcza ktos tak musial dlugo jezdzic ja dopiero kupilem to auto myslalem ze pojdzie z tym latwo.
Nastepnym moim krokiem byl zakup silnika bez kilu czesci ale z zalozonymi wtryskami w dobrej cenie
silnik miał być od Vaneo lecz po wymontowaniu wtrysków okazuje sie że wtryski maja numer 6680700287
czyli weglug EPC takie były zakładane w A klasach w Vaneo nie moje wtryski to 6680701187.
Spróbowałem założyć te nowe wtryski lecz auto krecilo krecilo i nic a dziś rano po ponownym naladowaniu aku rzez cala noc po okolo minucie krecenia odpalil sam wszedl na wysokie obroty i zgasl. Co moge zrobic z tymi wtryskami ? Cos sie da czy jednak musze szukac nowych ? Moze wystarczy cos jeszcze przelozyc z tego drugiego silnika ?
Z góry dzięki za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.